Weź udział w wirtualnych wydarzeniach IAB Europe

05/14/2020
W imieniu IAB Europe zapraszamy na najbliższe wydarzenia, które odbędą się w świecie online:

20.05.2020 – Economic Trends Forum: COVID-19 Update

Podczas ETF będziemy omawiać wpływ epidemii na naszą branżę. Daniel Knapp, Chief Economist w IAB Europe, zaprezentuje aktualne dane  dotyczące ekonomicznych zmian na rynku interaktywnym, oparte o analizę trendów oraz raportów finansowych z ostatnich tygodni.
Rejestracja TUTAJ.

28.05.2020 –  TCF v2.0 in Practice

Na webinar zapraszamy przedstawicieli wydawców, którzy chcą prawidłowo wdrożyć TCF v2.0 w najbliższym czasie. Na przykładach pokażemy, jak prawidłowo implementować TCF v2.0 oraz odpowiemy na pytania podczas sesji Q&A.
Rejestracja TUTAJ.

03.06.2020 –  Interact Online 

Najważniejsze wydarzenie IAB Europe, tym razem w świecie online i z bezpłatnym dostępem. Prelegentami będą przedstawiciele takich marek jak  Coca-Cola, Zalando, Googlen, RTL, Group M and OMD. Podczas dwugodzinnego wydarzenia oprócz prelekcji odbędą się dyskusje panelowe na temat obecnej i przyszłej sytuacji branży interaktywnej, również w kontekście COVID-19.
Rejestracja TUTAJ. 

09.06. 2020 Transitioning to a Post Third-Party Cookie Era Webinar 

Podczas webinaru będziemy dyskutować o tym, jaki wpływ ma ograniczenie możliwości zbierania danych dla modeli biznesowych i jakie alternatywne rozwiązania można wdrażać.  Zaprezentowany zostanie także  praktyczny przewodnik wydany przez IAB Europe.

Rejestracja TUTAJ.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.