Weź udział w wirtualnych wydarzeniach IAB Europe

05/14/2020
W imieniu IAB Europe zapraszamy na najbliższe wydarzenia, które odbędą się w świecie online:

20.05.2020 – Economic Trends Forum: COVID-19 Update

Podczas ETF będziemy omawiać wpływ epidemii na naszą branżę. Daniel Knapp, Chief Economist w IAB Europe, zaprezentuje aktualne dane  dotyczące ekonomicznych zmian na rynku interaktywnym, oparte o analizę trendów oraz raportów finansowych z ostatnich tygodni.
Rejestracja TUTAJ.

28.05.2020 –  TCF v2.0 in Practice

Na webinar zapraszamy przedstawicieli wydawców, którzy chcą prawidłowo wdrożyć TCF v2.0 w najbliższym czasie. Na przykładach pokażemy, jak prawidłowo implementować TCF v2.0 oraz odpowiemy na pytania podczas sesji Q&A.
Rejestracja TUTAJ.

03.06.2020 –  Interact Online 

Najważniejsze wydarzenie IAB Europe, tym razem w świecie online i z bezpłatnym dostępem. Prelegentami będą przedstawiciele takich marek jak  Coca-Cola, Zalando, Googlen, RTL, Group M and OMD. Podczas dwugodzinnego wydarzenia oprócz prelekcji odbędą się dyskusje panelowe na temat obecnej i przyszłej sytuacji branży interaktywnej, również w kontekście COVID-19.
Rejestracja TUTAJ. 

09.06. 2020 Transitioning to a Post Third-Party Cookie Era Webinar 

Podczas webinaru będziemy dyskutować o tym, jaki wpływ ma ograniczenie możliwości zbierania danych dla modeli biznesowych i jakie alternatywne rozwiązania można wdrażać.  Zaprezentowany zostanie także  praktyczny przewodnik wydany przez IAB Europe.

Rejestracja TUTAJ.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.