Weź udział w wirtualnych wydarzeniach IAB Europe

05/14/2020
W imieniu IAB Europe zapraszamy na najbliższe wydarzenia, które odbędą się w świecie online:

20.05.2020 – Economic Trends Forum: COVID-19 Update

Podczas ETF będziemy omawiać wpływ epidemii na naszą branżę. Daniel Knapp, Chief Economist w IAB Europe, zaprezentuje aktualne dane  dotyczące ekonomicznych zmian na rynku interaktywnym, oparte o analizę trendów oraz raportów finansowych z ostatnich tygodni.
Rejestracja TUTAJ.

28.05.2020 –  TCF v2.0 in Practice

Na webinar zapraszamy przedstawicieli wydawców, którzy chcą prawidłowo wdrożyć TCF v2.0 w najbliższym czasie. Na przykładach pokażemy, jak prawidłowo implementować TCF v2.0 oraz odpowiemy na pytania podczas sesji Q&A.
Rejestracja TUTAJ.

03.06.2020 –  Interact Online 

Najważniejsze wydarzenie IAB Europe, tym razem w świecie online i z bezpłatnym dostępem. Prelegentami będą przedstawiciele takich marek jak  Coca-Cola, Zalando, Googlen, RTL, Group M and OMD. Podczas dwugodzinnego wydarzenia oprócz prelekcji odbędą się dyskusje panelowe na temat obecnej i przyszłej sytuacji branży interaktywnej, również w kontekście COVID-19.
Rejestracja TUTAJ. 

09.06. 2020 Transitioning to a Post Third-Party Cookie Era Webinar 

Podczas webinaru będziemy dyskutować o tym, jaki wpływ ma ograniczenie możliwości zbierania danych dla modeli biznesowych i jakie alternatywne rozwiązania można wdrażać.  Zaprezentowany zostanie także  praktyczny przewodnik wydany przez IAB Europe.

Rejestracja TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.