Celem badania jest określenie zapotrzebowania na nowe kompetencje oraz na rozwój umiejętności w sektorze komunikacji marketingowej. Efekty badania posłużą przygotowaniu programów szkoleń oraz programów studiów na potrzeby sektora.
Do wypełnienia ankiety zapraszamy zarówno pracodawców, jak i pracowników sektora komunikacji marketingowej.
Sektor komunikacji marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej z uwzględnieniem następujących kodów:
- PKD J58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza,
z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, - PKD J59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
- PKD J60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
- PKD M.73.1 – Reklama
Wypełnienie ankiety jest anonimowe i zajmuje około 10 minut. Badanie trwa do 19 kwietnia 2022. Zapraszamy do udziału!