Weź udział w ogólnoeuropejskim badaniu dotyczącym jakości reklamy cyfrowej

05/04/2022
W imieniu IAB Europe zapraszamy do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie przygotowanej przez Grupę Robocza ds. europejskiej inicjatywy jakości.

Celem badania jest określenie potrzeb i obaw kupujących dotyczących jakości reklamy cyfrowej oraz poznanie ich stosunku i opinii na temat istniejących standardów branżowych. Wypełnienie ankiety zajmuje tylko 5 minut, a Wasze odpowiedzi pomogą zidentyfikować najważniejsze problemy i wyzwania związane z jakością reklamy cyfrowej.

Link do ankiety (w języku angielskim):  https://www.surveymonkey.co.uk/r/LFXPD7D

Badanie trwa do piątku, 27 maja 2022 r.

Zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.