Weź udział w ogólnoeuropejskim badaniu dotyczącym jakości reklamy cyfrowej

05/04/2022
W imieniu IAB Europe zapraszamy do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie przygotowanej przez Grupę Robocza ds. europejskiej inicjatywy jakości.

Celem badania jest określenie potrzeb i obaw kupujących dotyczących jakości reklamy cyfrowej oraz poznanie ich stosunku i opinii na temat istniejących standardów branżowych. Wypełnienie ankiety zajmuje tylko 5 minut, a Wasze odpowiedzi pomogą zidentyfikować najważniejsze problemy i wyzwania związane z jakością reklamy cyfrowej.

Link do ankiety (w języku angielskim):  https://www.surveymonkey.co.uk/r/LFXPD7D

Badanie trwa do piątku, 27 maja 2022 r.

Zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.