Weź udział w ogólnoeuropejskim badaniu dotyczącym jakości reklamy cyfrowej

05/04/2022
W imieniu IAB Europe zapraszamy do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie przygotowanej przez Grupę Robocza ds. europejskiej inicjatywy jakości.

Celem badania jest określenie potrzeb i obaw kupujących dotyczących jakości reklamy cyfrowej oraz poznanie ich stosunku i opinii na temat istniejących standardów branżowych. Wypełnienie ankiety zajmuje tylko 5 minut, a Wasze odpowiedzi pomogą zidentyfikować najważniejsze problemy i wyzwania związane z jakością reklamy cyfrowej.

Link do ankiety (w języku angielskim):  https://www.surveymonkey.co.uk/r/LFXPD7D

Badanie trwa do piątku, 27 maja 2022 r.

Zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.