Weź udział w ogólnoeuropejskim badaniu dotyczącym jakości reklamy cyfrowej

05/04/2022
W imieniu IAB Europe zapraszamy do wzięcia udziału w krótkiej ankiecie przygotowanej przez Grupę Robocza ds. europejskiej inicjatywy jakości.

Celem badania jest określenie potrzeb i obaw kupujących dotyczących jakości reklamy cyfrowej oraz poznanie ich stosunku i opinii na temat istniejących standardów branżowych. Wypełnienie ankiety zajmuje tylko 5 minut, a Wasze odpowiedzi pomogą zidentyfikować najważniejsze problemy i wyzwania związane z jakością reklamy cyfrowej.

Link do ankiety (w języku angielskim):  https://www.surveymonkey.co.uk/r/LFXPD7D

Badanie trwa do piątku, 27 maja 2022 r.

Zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.