Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

06/21/2024
Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” - to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. ermin badania został przedłużony do 16 sierpnia 2024.

Ankietę adresujemy do osób, które są angażowane w proces programmatic od strony sprzedawców, kupujących powierzchnię, dostawców technologii oraz osób planujących kampanie. Dzięki Waszej opinii będziemy mogli poznać najnowsze trendy.

Wypełnienie ankiety trwa około 10 minut i jest anonimowe. Termin badania został przedłużony do 16 sierpnia 2024.

 

Biorąc udział w badaniu „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024„, pomożesz dostarczyć dane na remat kluczowych obszarów zainteresowań, takie jak:

Wykorzystanie Programmatic dla różnych formatów: Trendy w reklamie display, mobilnej i wideo.
Szanse i przeszkody: kluczowe czynniki wpływające na inwestycje programmatic.
Modele operacyjne: różne modele stosowane obecnie w reklamie programatycznej.
Strategia pomiaru i danych: skuteczne strategie pomiaru danych.
Przyszłość inwestycji programatycznych: prognoza nadchodzących trendów.

Respondenci będą mogli otrzymać kopię wyników.

Wyniki badania zostaną zaprezentowane również na DMEXCO 2024, aby interesariusze z branży mogli poznać trendy i zmiany kształtujące europejską branżę programmatic.

Zeszłoroczny raport dostępny jest TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

Sztuczna inteligencja w Meta Ads, automatyzacja kampanii Google, działania omnichannel, performance na marketplace’ach, synergia SEO i PPC, rola danych własnych, a do tego kilkanaście case studies z rynku polskiego – najnowszy SEMbook 2025 to najbardziej aktualne kompendium wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach i kampaniach digitalowych.