Weź udział w badaniu trendów w marketingu do nowego raportu Focus Nation.

12/12/2024
W imieniu agencji marketingowej Focus Nation oraz agencji badawczej IQS zapraszamy do udziału w anonimowej ankiecie dotyczącej przyszłości marketingu.  IAB Polska objął patronat honorowy nad badaniem.

Badanie będzie uzupełnieniem informacji do powstającego, trzeciego wydania Trendbook’a na rok 2025, który będzie dostępny bezpłatnie dla osób, które chcą wykorzystywać współczesne trendy w marketingu. Poświęcić 10 minut na podzielenie się swoimi opiniami oraz obserwacjami.  

Kliknij w poniższy link, a następnie odpowiedz na pytania w ankiecie. 

Wypełnij ankietę >  

Ankieta jest w pełni anonimowa. Wyniki badań zostaną przeanalizowane przez Focus Nation oraz IQS wyłącznie w ujęciu zbiorczym.  

W razie problemów lub pytań związanych z wypełnieniem ankiety, prosimy o kontakt pod adresem: ankiety@grupaiqs.pl

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.