Weź udział w badaniu opinii na temat rynku pracy w branży digital!

09/09/2019
Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu realizowanym przez IAB Polska wraz ze Screen Lovers.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu realizowanym przez Screen Lovers pod patronatem IAB Polska. Naszym celem jest zbadanie opinii na temat rynku pracy, wśród pracowników mediów, reklamy i marketingu.

Ankieta jest w pełni anonimowa, a wyniki badania będą prezentowane podczas konferencji ScreenLovers – VideoWars by ScreenLovers.

 

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.