Weź udział w badaniu opinii na temat rynku pracy w branży digital!

09/09/2019
Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu realizowanym przez IAB Polska wraz ze Screen Lovers.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu realizowanym przez Screen Lovers pod patronatem IAB Polska. Naszym celem jest zbadanie opinii na temat rynku pracy, wśród pracowników mediów, reklamy i marketingu.

Ankieta jest w pełni anonimowa, a wyniki badania będą prezentowane podczas konferencji ScreenLovers – VideoWars by ScreenLovers.

 

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.