Weź udział w badaniu opinii na temat rynku pracy w branży digital!

09/09/2019
Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu realizowanym przez IAB Polska wraz ze Screen Lovers.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu realizowanym przez Screen Lovers pod patronatem IAB Polska. Naszym celem jest zbadanie opinii na temat rynku pracy, wśród pracowników mediów, reklamy i marketingu.

Ankieta jest w pełni anonimowa, a wyniki badania będą prezentowane podczas konferencji ScreenLovers – VideoWars by ScreenLovers.

 

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.