Weź udział w badaniu IAB Polska i PSML skierowanym do marketerów

05/20/2019
IAB Polska oraz PSML zapraszają pracowników działów marketingu do wypełnienia krótkiej ankiety, której celem jest zbadanie potrzeb edukacyjnych w zakresie marketingu internetowego. Badanie dotyczy tego, w jakim stopniu wiedza o działaniach online jest przez marketerów wykorzystywana w pracy, jak oceniają oni obecny swój stan wiedzy z tego obszaru oraz i jakie mają potrzeby edukacyjne z tej […]

IAB Polska oraz PSML zapraszają pracowników działów marketingu do wypełnienia krótkiej ankiety, której celem jest zbadanie potrzeb edukacyjnych w zakresie marketingu internetowego.

Badanie dotyczy tego, w jakim stopniu wiedza o działaniach online jest przez marketerów wykorzystywana w pracy, jak oceniają oni obecny swój stan wiedzy z tego obszaru oraz i jakie mają potrzeby edukacyjne z tej tematyki.

Celem badania jest zdefiniowanie potrzeb związanych z poszerzaniem wiedzy e-marketingowej wśród tej grupy oraz wprowadzenie inicjatyw edukacyjnych, w tym bezpłatnych spotkań, które na te potrzeby będą odpowiadać.

Wypełnij ankietę

Wypełnienie ankiety zajmie nie więcej niż 10 minut. Badanie trwa do 4 czerwca 2019. 

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.