Weź udział w badaniu IAB Polska i PSML skierowanym do marketerów

05/20/2019
IAB Polska oraz PSML zapraszają pracowników działów marketingu do wypełnienia krótkiej ankiety, której celem jest zbadanie potrzeb edukacyjnych w zakresie marketingu internetowego. Badanie dotyczy tego, w jakim stopniu wiedza o działaniach online jest przez marketerów wykorzystywana w pracy, jak oceniają oni obecny swój stan wiedzy z tego obszaru oraz i jakie mają potrzeby edukacyjne z tej […]

IAB Polska oraz PSML zapraszają pracowników działów marketingu do wypełnienia krótkiej ankiety, której celem jest zbadanie potrzeb edukacyjnych w zakresie marketingu internetowego.

Badanie dotyczy tego, w jakim stopniu wiedza o działaniach online jest przez marketerów wykorzystywana w pracy, jak oceniają oni obecny swój stan wiedzy z tego obszaru oraz i jakie mają potrzeby edukacyjne z tej tematyki.

Celem badania jest zdefiniowanie potrzeb związanych z poszerzaniem wiedzy e-marketingowej wśród tej grupy oraz wprowadzenie inicjatyw edukacyjnych, w tym bezpłatnych spotkań, które na te potrzeby będą odpowiadać.

Wypełnij ankietę

Wypełnienie ankiety zajmie nie więcej niż 10 minut. Badanie trwa do 4 czerwca 2019. 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.