Weź udział w badaniu dotyczącym cookies!

03/30/2021
Zapraszamy  do udziału w badaniu dotyczącym cookies. Zależy nam na Waszej opinii, zachęcamy więc do poświęcenia kilku minut, by wypełnić ankietę.  

Badanie jest skierowane do szerokiego grona podmiotów związanych z ekosystemem reklamy online: reklamodawców, wydawców, agencji oraz dostawców technologii i danych.
Kwestionariusz skupia się na kwestiach związanych ze zmianami w obszarze ciasteczek, m.in. stosowanych rozwiązaniach oraz planach dotyczących najbliższych wdrożeń.

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje kilka minut. Zapraszamy do udziału w badaniu!

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrony Danych Osobowych

7 grudnia odbędzie się VII doroczna Konferencja Ochrony Danych Osobowych poświęcona działalności instytucji i organów Unii Europejskiej w zakresie prawa ochrony danych (akty normatywne, soft law, opiniowanie aktów prawa UE). Udział możliwy jest w trybie stacjonarnym bądź online. IAB Polska została patronem wydarzenia.

Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem Grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS S.A.

Patronat IAB Polska: MARKETING BIZNES MEETUP 25 listopada, Wrocław

Patronat IAB Polska: MARKETING BIZNES MEETUP 25 listopada, Wrocław

MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem praktyczności tematów: wiedza, którą przedstawiają na eventach, pokazują jak wdrożyć we własnych firmach – większych, ale i mniejszych. IAB Polska objęło patronat honorowy nad wydarzeniem.