Weź udział w badaniu dotyczącym cookies!

10/03/2022
Zapraszamy serdecznie do udziału w badaniu dotyczącym zmian w procesach zbierania informacji o użytkownikach. Zależy nam na Waszej opinii, zachęcamy więc do poświęcenia kilku minut, by wypełnić ankietę. 

 Badanie jest skierowane do szerokiego grona podmiotów związanych z ekosystemem reklamy online: reklamodawców, wydawców, agencji oraz dostawców technologii i danych. Kwestionariusz skupia się na kwestiach związanych ze zmianami w obszarze ciasteczek, m.in. stosowanych rozwiązaniach oraz planach dotyczących najbliższych wdrożeń.

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje 5 minut. Zapraszamy do udziału do 10 października!

 

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.