Weź udział w badaniu dotyczącym cookies!

10/03/2022
Zapraszamy serdecznie do udziału w badaniu dotyczącym zmian w procesach zbierania informacji o użytkownikach. Zależy nam na Waszej opinii, zachęcamy więc do poświęcenia kilku minut, by wypełnić ankietę. 

 Badanie jest skierowane do szerokiego grona podmiotów związanych z ekosystemem reklamy online: reklamodawców, wydawców, agencji oraz dostawców technologii i danych. Kwestionariusz skupia się na kwestiach związanych ze zmianami w obszarze ciasteczek, m.in. stosowanych rozwiązaniach oraz planach dotyczących najbliższych wdrożeń.

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmuje 5 minut. Zapraszamy do udziału do 10 października!

 

 

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.