Weź udział w badaniach IAB Europe dotyczących reklamy audio i CTV

06/12/2023
W imieniu IAB Europe zapraszamy do udziału w dwóch badaniach. Pierwsze z nich dotyczy reklamy audio, drugie CTV. Wśród osób, które wypełnią ankiety, zostaną rozlosowane vouchery Amazon o wartości 200 euro. Zapraszamy!
Badanie dotyczące cyfrowej reklamy audio

Celem badania jest zrozumienie rozwoju cyfrowej reklamy audio w Europie. W 2019 r. IAB Europe przeprowadziło ankietę we współpracy z Xaxis, aby zrozumieć zmieniający się krajobraz cyfrowej reklamy audio w Europie. Teraz, cztery lata później, chcemy zobaczyć, jak ewoluował krajobraz i czy udało się pokonać kluczowe wyzwania i bariery. W związku z tym zapraszamy osoby zaangażowane w zakup, planowanie i sprzedaż mediów audio do wzięcia udziału w badaniu.

Badanie prowadzone z GroupM potrwa do 23 czerwca. Wypełnienie ankiety zajmie mniej niż dziesięć minut, a wszystkie odpowiedzi będą traktowane z zachowaniem ścisłej poufności. W ramach badania zostanie również wylosowany uczestnik, który wygra voucher Amazon o wartości 200 euro.

Wszyscy respondenci otrzymają wyniki badania bezpośrednio na podany przez siebie adres e-mail.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ >>

 

Badanie dotyczące CTV

Reklama CTV nadal zyskuje na popularności w całym regionie. IAB Europe poszukuje opinii zarówno kupujących, jak i sprzedających w całej Europie na temat wyzwań, czynników, podejść do pomiaru i przyszłości reklamy CTV.

Badanie prowadzone z DoubleVerify potrwa do 16 czerwca. Wypełnienie ankiety  zajmie mniej niż dziesięć minut, a wszystkie odpowiedzi będą traktowane z zachowaniem ścisłej poufności. W ramach badania zostanie również wylosowany uczestnik, który wygra voucher Amazon o wartości 200 euro.

Wszyscy respondenci otrzymają wyniki badania bezpośrednio na podany przez siebie adres e-mail.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ >>

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.