Badanie dotyczące cyfrowej reklamy audio
Celem badania jest zrozumienie rozwoju cyfrowej reklamy audio w Europie. W 2019 r. IAB Europe przeprowadziło ankietę we współpracy z Xaxis, aby zrozumieć zmieniający się krajobraz cyfrowej reklamy audio w Europie. Teraz, cztery lata później, chcemy zobaczyć, jak ewoluował krajobraz i czy udało się pokonać kluczowe wyzwania i bariery. W związku z tym zapraszamy osoby zaangażowane w zakup, planowanie i sprzedaż mediów audio do wzięcia udziału w badaniu.
Badanie prowadzone z GroupM potrwa do 23 czerwca. Wypełnienie ankiety zajmie mniej niż dziesięć minut, a wszystkie odpowiedzi będą traktowane z zachowaniem ścisłej poufności. W ramach badania zostanie również wylosowany uczestnik, który wygra voucher Amazon o wartości 200 euro.
Wszyscy respondenci otrzymają wyniki badania bezpośrednio na podany przez siebie adres e-mail.
Badanie dotyczące CTV
Reklama CTV nadal zyskuje na popularności w całym regionie. IAB Europe poszukuje opinii zarówno kupujących, jak i sprzedających w całej Europie na temat wyzwań, czynników, podejść do pomiaru i przyszłości reklamy CTV.
Badanie prowadzone z DoubleVerify potrwa do 16 czerwca. Wypełnienie ankiety zajmie mniej niż dziesięć minut, a wszystkie odpowiedzi będą traktowane z zachowaniem ścisłej poufności. W ramach badania zostanie również wylosowany uczestnik, który wygra voucher Amazon o wartości 200 euro.
Wszyscy respondenci otrzymają wyniki badania bezpośrednio na podany przez siebie adres e-mail.