Weź udział w badaniach IAB Europe dotyczących reklamy audio i CTV

06/12/2023
W imieniu IAB Europe zapraszamy do udziału w dwóch badaniach. Pierwsze z nich dotyczy reklamy audio, drugie CTV. Wśród osób, które wypełnią ankiety, zostaną rozlosowane vouchery Amazon o wartości 200 euro. Zapraszamy!
Badanie dotyczące cyfrowej reklamy audio

Celem badania jest zrozumienie rozwoju cyfrowej reklamy audio w Europie. W 2019 r. IAB Europe przeprowadziło ankietę we współpracy z Xaxis, aby zrozumieć zmieniający się krajobraz cyfrowej reklamy audio w Europie. Teraz, cztery lata później, chcemy zobaczyć, jak ewoluował krajobraz i czy udało się pokonać kluczowe wyzwania i bariery. W związku z tym zapraszamy osoby zaangażowane w zakup, planowanie i sprzedaż mediów audio do wzięcia udziału w badaniu.

Badanie prowadzone z GroupM potrwa do 23 czerwca. Wypełnienie ankiety zajmie mniej niż dziesięć minut, a wszystkie odpowiedzi będą traktowane z zachowaniem ścisłej poufności. W ramach badania zostanie również wylosowany uczestnik, który wygra voucher Amazon o wartości 200 euro.

Wszyscy respondenci otrzymają wyniki badania bezpośrednio na podany przez siebie adres e-mail.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ >>

 

Badanie dotyczące CTV

Reklama CTV nadal zyskuje na popularności w całym regionie. IAB Europe poszukuje opinii zarówno kupujących, jak i sprzedających w całej Europie na temat wyzwań, czynników, podejść do pomiaru i przyszłości reklamy CTV.

Badanie prowadzone z DoubleVerify potrwa do 16 czerwca. Wypełnienie ankiety  zajmie mniej niż dziesięć minut, a wszystkie odpowiedzi będą traktowane z zachowaniem ścisłej poufności. W ramach badania zostanie również wylosowany uczestnik, który wygra voucher Amazon o wartości 200 euro.

Wszyscy respondenci otrzymają wyniki badania bezpośrednio na podany przez siebie adres e-mail.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ >>

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.