Weź bezpłatny udział w najbliższych wydarzeniach IAB Europe

10/13/2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do udziału w najbliższych wydarzeniach poświęconych CTV i programmatic. Wszystkie odbywają się w formie online i są bezpłatne!

.Virtual CTV Day – 21 października

Podczas wydarzenia przeanalizujemy obecną sytuację CTV, a także  wyzwania i możliwości związane z pomiarem kampanii, brand safety i brand suitability marek w telewizji kablowej . Zaprezentujemy najnowsze aktualizacje dotyczące pozyskiwania zgody użytkowników w tym kanale. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo o godzinie  12:00 CET.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

Industry Insider with Magnite – CTV Is For Everyone – A New Research Study From Magnite & Statista – 2 listopada 

Marki i agencje nieustannie starają się lepiej zrozumieć nowo powstające środowisko telewizji cyfrowej. Urządzenia, takie jak telewizory podłączone do sieci, otworzyły nowe możliwości streamingu, a co za tym idzie, zmieniły sposób, w jaki reklamodawcy muszą podchodzić do swoich strategii telewizyjnych.

Podczas tego webinarium przyjrzymy się nowym badaniom przeprowadzonym przez Magnite i Statista. Rozszerzając dwa projekty badawcze przeprowadzone odpowiednio przez SpotX i Magnite zaprezetujemy  dogłębną analizę uzytkowników CTVw Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii, aby lepiej zrozumieć zachowania i trendy na tych rynkach. Zobaczymy, jak CTV zmieniło sposób, w jaki reklamodawcy muszą podchodzić do swoich strategii telewizyjnych i omnichannel w 2022 roku i później.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

Virtual Programmatic Day – 11 listopada

To już druga edycja wydarzenia poświęconego programmatic. Tym razem porozmawiamy  między innymi o tym, jak wygląda dziś wygląda ekosystem reklamy programmatic w Europie, a jak zmiany dotyczące stosowania 3rd party cookies i TCF wpłynęły na sytuację.  Porusyzmy także temat kreatywności w programmatic, a także wszystkie ważne zjawiska, o których należy wiedzieć w 2022 roku.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

 

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.