Weź bezpłatny udział w najbliższych wydarzeniach IAB Europe

10/13/2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do udziału w najbliższych wydarzeniach poświęconych CTV i programmatic. Wszystkie odbywają się w formie online i są bezpłatne!

.Virtual CTV Day – 21 października

Podczas wydarzenia przeanalizujemy obecną sytuację CTV, a także  wyzwania i możliwości związane z pomiarem kampanii, brand safety i brand suitability marek w telewizji kablowej . Zaprezentujemy najnowsze aktualizacje dotyczące pozyskiwania zgody użytkowników w tym kanale. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo o godzinie  12:00 CET.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

Industry Insider with Magnite – CTV Is For Everyone – A New Research Study From Magnite & Statista – 2 listopada 

Marki i agencje nieustannie starają się lepiej zrozumieć nowo powstające środowisko telewizji cyfrowej. Urządzenia, takie jak telewizory podłączone do sieci, otworzyły nowe możliwości streamingu, a co za tym idzie, zmieniły sposób, w jaki reklamodawcy muszą podchodzić do swoich strategii telewizyjnych.

Podczas tego webinarium przyjrzymy się nowym badaniom przeprowadzonym przez Magnite i Statista. Rozszerzając dwa projekty badawcze przeprowadzone odpowiednio przez SpotX i Magnite zaprezetujemy  dogłębną analizę uzytkowników CTVw Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii, aby lepiej zrozumieć zachowania i trendy na tych rynkach. Zobaczymy, jak CTV zmieniło sposób, w jaki reklamodawcy muszą podchodzić do swoich strategii telewizyjnych i omnichannel w 2022 roku i później.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

Virtual Programmatic Day – 11 listopada

To już druga edycja wydarzenia poświęconego programmatic. Tym razem porozmawiamy  między innymi o tym, jak wygląda dziś wygląda ekosystem reklamy programmatic w Europie, a jak zmiany dotyczące stosowania 3rd party cookies i TCF wpłynęły na sytuację.  Porusyzmy także temat kreatywności w programmatic, a także wszystkie ważne zjawiska, o których należy wiedzieć w 2022 roku.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

 

 

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.