Weź bezpłatny udział w najbliższych wydarzeniach IAB Europe

10/13/2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do udziału w najbliższych wydarzeniach poświęconych CTV i programmatic. Wszystkie odbywają się w formie online i są bezpłatne!

.Virtual CTV Day – 21 października

Podczas wydarzenia przeanalizujemy obecną sytuację CTV, a także  wyzwania i możliwości związane z pomiarem kampanii, brand safety i brand suitability marek w telewizji kablowej . Zaprezentujemy najnowsze aktualizacje dotyczące pozyskiwania zgody użytkowników w tym kanale. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo o godzinie  12:00 CET.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

Industry Insider with Magnite – CTV Is For Everyone – A New Research Study From Magnite & Statista – 2 listopada 

Marki i agencje nieustannie starają się lepiej zrozumieć nowo powstające środowisko telewizji cyfrowej. Urządzenia, takie jak telewizory podłączone do sieci, otworzyły nowe możliwości streamingu, a co za tym idzie, zmieniły sposób, w jaki reklamodawcy muszą podchodzić do swoich strategii telewizyjnych.

Podczas tego webinarium przyjrzymy się nowym badaniom przeprowadzonym przez Magnite i Statista. Rozszerzając dwa projekty badawcze przeprowadzone odpowiednio przez SpotX i Magnite zaprezetujemy  dogłębną analizę uzytkowników CTVw Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii, aby lepiej zrozumieć zachowania i trendy na tych rynkach. Zobaczymy, jak CTV zmieniło sposób, w jaki reklamodawcy muszą podchodzić do swoich strategii telewizyjnych i omnichannel w 2022 roku i później.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

Virtual Programmatic Day – 11 listopada

To już druga edycja wydarzenia poświęconego programmatic. Tym razem porozmawiamy  między innymi o tym, jak wygląda dziś wygląda ekosystem reklamy programmatic w Europie, a jak zmiany dotyczące stosowania 3rd party cookies i TCF wpłynęły na sytuację.  Porusyzmy także temat kreatywności w programmatic, a także wszystkie ważne zjawiska, o których należy wiedzieć w 2022 roku.

ZAREJESTRUJ SIĘ >

 

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.