welovemedia dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

07/26/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza welovemedia – agencja wyspecjalizowana w kampaniach digital. Oferta firmy to przede wszystkim doradztwo w zakresie doboru mediów, planowanie oraz realizacja kampanii w oparciu o email marketing, programmatic, mobile, video i SMS.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza welovemedia –  agencja wyspecjalizowana w kampaniach digital. Oferta firmy to przede wszystkim doradztwo w zakresie doboru mediów, planowanie oraz realizacja kampanii w oparciu o email marketing, programmatic, mobile, video i SMS.

Głównym wydawcą welovemedia jest welovedata, posiadające unikalną na polskim rynku technologię zarządzania i wysyłki, która daje niezależność i efektywną kontrolę nad zasobami danych.

Rozbudowane, różnorodne i unikalne portfolio baz mailingowych, zaawansowana analityka oraz unikalne DMP pozwalają  na proponowanie rozwiązań skrojonych na miarę i bardzo precyzyjne dotarcie do określonej grupy docelowej. Prowadzone kampanie są monitorowane na bieżąco, dzięki czemu możliwa jest bardzo szybko reakcja na zmiany. Działania firmy nastawione są przede wszystkim na wysoką efektywność.

welovemedia współpracuje z większością domów mediowych i agencji. Realizuje kampanie dla największych światowych marek, nie zapominając przy tym o lokalnych biznesach.

Jesteśmy nową na rynku, ale zaawansowaną technologicznie agencją z doświadczonym zespołem. Będąc w gronie liczących się graczy chcemy dzielić się doświadczeniami i dzięki członkostwu w IAB budować i rozwijać standardy digitalu oraz email marketingu w Polsce.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.