TwoGecko nową firmą członkowską IAB Polska

11/15/2019
Agencja marketingowa Two Gecko przystąpiło do firm członkowskich IAB Polska. Powstali w 2016r., na co dzień planując i wdrażając działania marketingowe. Celem firmy jest budowanie wartościowych powierzchni reklamowych, dlatego ich metody ulegają sukcesywnej modyfikacji, zapewniając wysoki standard usług i satysfakcję Klientów.

Agencja marketingowa Two Gecko przystąpiła do firm członkowskich IAB Polska.

Powstali w 2016r., na co dzień planując i wdrażając działania marketingowe. Celem firmy jest budowanie wartościowych powierzchni reklamowych, dlatego ich metody ulegają sukcesywnej modyfikacji, zapewniając wysoki standard usług i satysfakcję Klientów.

 

Wartości IAB Polska są nam bardzo bliskie, dlatego przystąpiliśmy do związku, aby wspierać i pomagać w rozwoju i bezpieczeństwie branży internetowej.
W TwoGecko planujemy i realizujemy kampanie reklamowe on-line. NIE napiszemy, że kampanie realizujemy NAJLEPIEJ, NAJTANIEJ i NAJSZYBCIEJ! Bo pomimo, że to poniekąd prawda, nie są to główne wartości TwoGecko. Pędzimy z duchem czasu, jesteśmy łakomi wiedzy i korzystamy z autorskich rozwiązań IT. Skupiamy się przede wszystkim na skuteczności naszych działań, które realizujemy za odpowiednie pieniądze i w ustalonych terminach. Ogółem przekłada się to na skuteczność naszych usług, których najlepszą recenzją są opinię zadowolonych klientów.

Czytaj także

Jak ekologia wpływa na decyzje zakupowe? Nowy raport AdQuery

Jak ekologia wpływa na decyzje zakupowe? Nowy raport AdQuery

Jak sympatia do ekologii wpływa na nasze codzienne wybory? Czy słowo „eko” naprawdę sprzedaje, czy tylko dobrze brzmi? Czego użytkownicy oczekują od marek w zakresie działań? Na te pytania poszukali odpowiedzi twórcy raportu AdQuery „Uwaga, Eco!” pod honorowym patronatem IAB Polska.

Eskimi nową firmą członkowską IAB Polska

Eskimi nową firmą członkowską IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Eskimi – globalna platforma technologiczna z kompleksowym zasięgiem — oferuje rozwiązania full‑stack i końcowe (end‑to‑end) w obszarze kreacji i mediów.