Trust and Transparency – cykl wydarzeń online IAB Europe

09/24/2021
We wrześniu IAB Europe organizuje serię stacjonarnych i wirtualnych wydarzeń, których celem jest przybliżenie i omówienie roli zaufania i transparentności w branży reklamy cyfrowej.
Brak wiarygodności i transparentności spowoduje znaczne tarcia w każdym łańcuchu wartości, zwłaszcza w reklamie cyfrowej. Podczas cyklu wydarzeń zaprezentowane zostaną aktualne przedsięwzięcia oraz obszary do rozwoju. Eksperci przyjrzą się również najlepszym praktykom, bieżącym inicjatywom i zagłębią się w najnowsze zasady i regulacje prawne, zwiększające zaufanie i transparentność w naszej branży.

Seria rozpocznie się przeglądami edukacyjnymi, które pokażą, jak działa reklama targetowana i jakie korzyści przynosi ona europejskiemu rynkowi, a zakończy się wydarzeniem głównym, podczas którego zostaną omówione wszystkie kwestie dotyczące zaufania i przejrzystości w reklamie cyfrowej.

Najbliższe wydarzenia odbędą się w dniach: 27, 28, 29 i 30 września o godzinie 12:00. Dowiedz się więcej i zarejestruj się, aby zabezpieczyć swoje miejsce na każdym z wydarzeń!

Szczegóły na stronie IAB Europe >

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.