Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu w Polsce, według najnowszego raportu SARE

06/14/2023
SARE - dostawca rozwiązań do e-mail marketingu właśnie opublikowało swój najnowszy raport z 19. badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Raport podkreśla rosnącą rolę sztucznej inteligencji (AI) w kształtowaniu przyszłości e-mail marketingu. IAB Polska jest patronem honorowym badania.

E-mail marketing w Polsce przechodzi transformację dzięki rosnącemu zastosowaniu sztucznej inteligencji (AI)

E-mail jest nadal uważany za główny kanał komunikacji dla większości firm i marketerów, z coraz większym naciskiem na dostarczanie spersonalizowanych wiadomości e-mailowych dopasowanych do potrzeb i zainteresowań klientów. Według ekspertów, którzy udzielili komentarzy w raporcie, AI ma potencjał, aby zrewolucjonizować e-mail marketing w Polsce, tworząc bardziej zindywidualizowane, skuteczne i interaktywne doświadczenia dla użytkowników.

Sztuczna inteligencja może pomóc w analizie dużej ilości danych od użytkowników, aby lepiej zrozumieć ich zachowania i preferencje. Te informacje mogą być następnie wykorzystane do tworzenia bardziej spersonalizowanych e-maili, zwiększając prawdopodobieństwo zaangażowania odbiorców i generowania konwersji.

Dzięki AI e-mail marketing staje się bardziej efektywny i skuteczny. Pozwala ona na automatyczne selekcjonowanie najlepszych odbiorców i czasów wysyłania, a także na personalizację treści e-maili, tak aby były one bardziej skorelowane z zainteresowaniami odbiorców. – mówi Konrad Żaczek, CEO Digitree Group.

Przed marketerami i rynkiem e-mail marketingu z pewnością emocjonujący czas. Marketerom pozostaje aktywnie korzystać z rozwoju technologii, która jest domeną naszych czasów.

Zachęcamy wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami i rozwojem e-mail marketingu do pobrania i zapoznania się z pełnym raportem pod tym linkiem >

Patronat nad tegorocznym Badaniem Poczty objęli: BioStat® Centrum Badawczo-Rozwojowe, Online Marketing Polska, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, Brief.pl, Marketer+, Nowy Marketing, Tygrysy Biznesu, Szef Sprzedaży, INIS, Salelifter, Revhunter, Sales Intelligence.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.