Sweet.tv nową firmą członkowską IAB Polska

06/13/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma streamingowa Sweet.tv.

SWEET.TV to nowoczesna aplikacja, która w jednym miejscu łączy kanały linearne płatne, kanały FAST oraz filmy na żądanie. To również zaawansowane narzędzie dla biznesu, oferujące tradycyjne formaty reklamowe – spoty emitowane na kanałach FAST, jak i innowacyjne rozwiązania takie jak: brandowane kanały FAST, banery, pop-up’y czy powiadomień push. SWEET.TV umożliwia precyzyjne targetowanie reklam, dopasowując przekazu do konkretnych grup odbiorców, zwiększając skuteczność kampanii.

Cieszymy się, że możemy dołączyć do tak silnej i wpływowej społeczności, jaką tworzy IAB Polska. Wierzymy, że nasze doświadczenie i perspektywa jako platformy OTT posiadającej kanały FAST będą cennym głosem w branżowej dyskusji. Wierzymy, że nasza obecność w IAB Polska wzmocni naszą pozycję na rynku i umożliwi jeszcze lepsze dostosowanie naszych działań do dynamicznie zmieniającego się środowiska cyfrowego. – komentuje Klaudia Łyczko-Kuta, Country Manager/Executive Director, przedstawicielka SWEET.TV.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją Wydziału Prawa i Administracji UŁ zaprasza do udziału 9 grudnia br. w seminarium naukowym „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act? Czy Unia Europejska potrafi wspierać innowacyjność, jednocześnie chroniąc prawa podstawowe?”. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – właściciel programu certyfikacji DIMAQ – nawiązał stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Nowe partnerstwo ma wzmocnić edukację cyfrową i wesprzeć przyszłych specjalistów w zdobywaniu aktualnej, praktycznej wiedzy dotyczącej marketingu cyfrowego i rynku mediów.