Warsztaty Stowarzyszenia Sygnał

11/29/2019
Zapraszamy na warsztaty Stowarzyszenia Sygnał, które odbędą się 6 grudnia br. w budynku TVN przy ul. Wiertniczej 166 w Warszawie. Szefowa Grupy Roboczej Programmatic - Elżbieta Kondzioła poprowadzi część na temat modelu programmatycznego w kontekście bezpieczeństwa zakupów reklamy.

Zapraszamy na warsztaty Stowarzyszenia Sygnał, które odbędą się 6 grudnia br. w budynku TVN przy ul. Wiertniczej 166 w Warszawie. Szefowa  Grupy Roboczej Programmatic – Elżbieta Kondzioła poprowadzi część na temat modelu programmatycznego w kontekście bezpieczeństwa zakupów reklamy.

Program warsztatów:

  • 10:30–12:00 Demonetising Online Piracy: Preventing Ad Funded Online IP Infringement (w jęz. angielskim) 
    prowadzący: Peter Szyszko – prawnik specjalizujący się we własności intelektualnej i mediach cyfrowych, założyciel i CEO w White Bullet Solutions Limited, zdobywca nagrody brytyjskiego urzędu patentowego w dziedzinie technologii i innowacji
  • 12:00–12:15 Przerwa
  • 12:15–13:00 Rozwój programatycznego zakupu reklamy, a bezpieczeństwo marki – szanse i zagrożenia 
    prowadząca: Elżbieta Kondzioła – Online Sales Director w LOVEMEDIA, od 2017 roku szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, członek rady merytorycznej Raportu Strategicznego Internet, Arbiter Komisji Etyki Reklamy
  • 13:00–13:30 Działania antypirackie. Metody i narzędzia. Przegląd
    prowadzący: Michał Otrębski – śledczy w Zespole Antypirackim, Nagravison SA, członka Kudelski Group, z siedziba w Phoenix, USA i Cheseaux, Szwajcaria. Przed dołączeniem do Zespołu NAGRy pracował przez ponad 11 lat w komórce zwalczającej piractwo w Cyfrowym Polsacie

W przypadku zainteresowania swój udział należy zgłosić drogą mailową, na adres: adam.jankowski@sygnal.org.pl.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.