Warsztaty Stowarzyszenia Sygnał

11/29/2019
Zapraszamy na warsztaty Stowarzyszenia Sygnał, które odbędą się 6 grudnia br. w budynku TVN przy ul. Wiertniczej 166 w Warszawie. Szefowa Grupy Roboczej Programmatic - Elżbieta Kondzioła poprowadzi część na temat modelu programmatycznego w kontekście bezpieczeństwa zakupów reklamy.

Zapraszamy na warsztaty Stowarzyszenia Sygnał, które odbędą się 6 grudnia br. w budynku TVN przy ul. Wiertniczej 166 w Warszawie. Szefowa  Grupy Roboczej Programmatic – Elżbieta Kondzioła poprowadzi część na temat modelu programmatycznego w kontekście bezpieczeństwa zakupów reklamy.

Program warsztatów:

  • 10:30–12:00 Demonetising Online Piracy: Preventing Ad Funded Online IP Infringement (w jęz. angielskim) 
    prowadzący: Peter Szyszko – prawnik specjalizujący się we własności intelektualnej i mediach cyfrowych, założyciel i CEO w White Bullet Solutions Limited, zdobywca nagrody brytyjskiego urzędu patentowego w dziedzinie technologii i innowacji
  • 12:00–12:15 Przerwa
  • 12:15–13:00 Rozwój programatycznego zakupu reklamy, a bezpieczeństwo marki – szanse i zagrożenia 
    prowadząca: Elżbieta Kondzioła – Online Sales Director w LOVEMEDIA, od 2017 roku szef Grupy Roboczej Programmatic przy IAB Polska, członek rady merytorycznej Raportu Strategicznego Internet, Arbiter Komisji Etyki Reklamy
  • 13:00–13:30 Działania antypirackie. Metody i narzędzia. Przegląd
    prowadzący: Michał Otrębski – śledczy w Zespole Antypirackim, Nagravison SA, członka Kudelski Group, z siedziba w Phoenix, USA i Cheseaux, Szwajcaria. Przed dołączeniem do Zespołu NAGRy pracował przez ponad 11 lat w komórce zwalczającej piractwo w Cyfrowym Polsacie

W przypadku zainteresowania swój udział należy zgłosić drogą mailową, na adres: adam.jankowski@sygnal.org.pl.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.