Patronat IAB Polska: Startuje seria webinarów #GamesetKnows dla marketerów!

10/13/2020
Gameset z serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu i esporcie. Webinary zostały objęte Patronatem IAB Polska.

Gameset, agencja gaming marketingu (grupa LTTM) zapowiedziała serię webinarów poświęconych zagadnieniu marketingu skierowanego do społeczności graczy. W ramach bezpłatnych wydarzeń specjaliści podzielą się wiedzą na temat dobrych praktyk działania w różnych segmentach produktowych, podpowiedzą jak zaplanować działania sprzedażowe przed świętami oraz przeanalizują jakie wyzwania staną przed rynkiem w 2021 roku.

Gaming marketing to jeden z najważniejszych trendów w świecie reklamy i komunikacji. Grami wideo pasjonują się w Polsce miliony ludzi, w szczególności młodych, do których coraz trudniej dotrzeć za pośrednictwem klasycznych kanałów komunikacji marketingowej. Aby skutecznie się z nimi komunikować warto postawić na dialog w ramach naturalnych dla nich platform – poprzez kanały influencerów, platformy streamingowe czy sponsoring gamingowych turniejów.

Terminarz webinarów:

  • 20 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: telekomunikacja i banki
  • 27 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: ecommerce i akcje sprzedażowe
  • 3 listopada: Skuteczna kampania gaming marketingowa: technologia i sprzęt komputerowy
  • 17 listopada: Gaming marketing w 2021 roku

Wirtualne spotkania poprowadzą Piotr Bombol, Managing Partner agencji i Karolina Kisły, New Business Strategist. Zapisy ogłaszane będą na kanałach Gameset na Facebooku i LinkedIN.

Gameset to największa sieć influencerów gamingowych oraz najczęściej nagradzana agencja gaming marketingowa w Polsce. Pomagamy markom efektywnie docierać do społeczności graczy. Łączymy wiedzę z zakresu influencer marketingu, gamingu i esportu, a dzięki doświadczeniu z pracy z twórcami i z agencji tworzymy nową jakość w regionie CEE. Jesteśmy częścią LTTM – największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo, influencer i gaming marketingu, wchodzącej w część holdingu Mediacap.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.