Sigma Bis nową firmą członkowską IAB Polska

07/21/2021
Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z  zachowaniem pełnej transparentności. […]

Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z  zachowaniem pełnej transparentności.

Postęp digitalizacji obejmujący gałąź marketingu online stawia przed nami wiele nowych wyzwań i możliwości. Pojawiające się nowe usługi, narzędzia oraz taktyki komunikacji w tym obszarze mogą w istotny sposób przyczynić się do poprawy skutecznej realizacji celów marketingowych reklamodawców. Przystąpienie do IAB pozwoli nam na interakcję i wymianę doświadczeń z najlepszymi organizacjami w sektorze online marketingu. Naszym pracownikom umożliwi dostęp do platformy z praktykami marketingu cyfrowego oraz wymianę wiedzy i pomysłów z ekspertami. – komentuje Konrad Sochan, Biddable Media & Technology Director, SIGMA BIS S.A.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.