Sigma Bis nową firmą członkowską IAB Polska

07/21/2021
Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z  zachowaniem pełnej transparentności. […]

Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z  zachowaniem pełnej transparentności.

Postęp digitalizacji obejmujący gałąź marketingu online stawia przed nami wiele nowych wyzwań i możliwości. Pojawiające się nowe usługi, narzędzia oraz taktyki komunikacji w tym obszarze mogą w istotny sposób przyczynić się do poprawy skutecznej realizacji celów marketingowych reklamodawców. Przystąpienie do IAB pozwoli nam na interakcję i wymianę doświadczeń z najlepszymi organizacjami w sektorze online marketingu. Naszym pracownikom umożliwi dostęp do platformy z praktykami marketingu cyfrowego oraz wymianę wiedzy i pomysłów z ekspertami. – komentuje Konrad Sochan, Biddable Media & Technology Director, SIGMA BIS S.A.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Tym razem mamy coś dla nauczycieli i edukatorów! Przedstawiciele Grupy Zadaniowej AI dla Edukacji IAB Polska przygotowali e-book, który zawiera aż 10 scenariuszy zajęć wspieranych przez AI. W scenariuszach tych sztuczna inteligencja jest traktowana nie jako dodatek, ale narzędzie nauczania i uczenia się.