Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z zachowaniem pełnej transparentności.
Postęp digitalizacji obejmujący gałąź marketingu online stawia przed nami wiele nowych wyzwań i możliwości. Pojawiające się nowe usługi, narzędzia oraz taktyki komunikacji w tym obszarze mogą w istotny sposób przyczynić się do poprawy skutecznej realizacji celów marketingowych reklamodawców. Przystąpienie do IAB pozwoli nam na interakcję i wymianę doświadczeń z najlepszymi organizacjami w sektorze online marketingu. Naszym pracownikom umożliwi dostęp do platformy z praktykami marketingu cyfrowego oraz wymianę wiedzy i pomysłów z ekspertami. – komentuje Konrad Sochan, Biddable Media & Technology Director, SIGMA BIS S.A.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.