Sigma Bis nową firmą członkowską IAB Polska

07/21/2021
Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z  zachowaniem pełnej transparentności. […]

Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z  zachowaniem pełnej transparentności.

Postęp digitalizacji obejmujący gałąź marketingu online stawia przed nami wiele nowych wyzwań i możliwości. Pojawiające się nowe usługi, narzędzia oraz taktyki komunikacji w tym obszarze mogą w istotny sposób przyczynić się do poprawy skutecznej realizacji celów marketingowych reklamodawców. Przystąpienie do IAB pozwoli nam na interakcję i wymianę doświadczeń z najlepszymi organizacjami w sektorze online marketingu. Naszym pracownikom umożliwi dostęp do platformy z praktykami marketingu cyfrowego oraz wymianę wiedzy i pomysłów z ekspertami. – komentuje Konrad Sochan, Biddable Media & Technology Director, SIGMA BIS S.A.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.