Sigma Bis nową firmą członkowską IAB Polska

07/21/2021
Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z  zachowaniem pełnej transparentności. […]

Dom mediowy Sigma Bis stanowi specjalistyczne zaplecze w zakresie komunikacji marketingowej dla swoich Akcjonariuszy i Klientów. Agencja świadczy usługi w takich obszarach jak: strategia, planowanie oraz zakup mediów, projekty digital 360 oraz badania rynkowe. Misją Sigmy jest dostarczanie Klientom ponadrynkowej jakości usług oraz rynkowych cen zakupu mediów i usług marketingowych , z  zachowaniem pełnej transparentności.

Postęp digitalizacji obejmujący gałąź marketingu online stawia przed nami wiele nowych wyzwań i możliwości. Pojawiające się nowe usługi, narzędzia oraz taktyki komunikacji w tym obszarze mogą w istotny sposób przyczynić się do poprawy skutecznej realizacji celów marketingowych reklamodawców. Przystąpienie do IAB pozwoli nam na interakcję i wymianę doświadczeń z najlepszymi organizacjami w sektorze online marketingu. Naszym pracownikom umożliwi dostęp do platformy z praktykami marketingu cyfrowego oraz wymianę wiedzy i pomysłów z ekspertami. – komentuje Konrad Sochan, Biddable Media & Technology Director, SIGMA BIS S.A.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.