SEO żyje i ma się dobrze! Agencja Sempai świętuje 18. urodziny wyjątkową publikacją

04/15/2024
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.

Dowodem na to jest premiera SEO Casebooka, wyjątkowej publikacji, która zawiera 18 case studies prezentujących realne efekty działań SEO w różnych branżach. IAB Polska został patronem honorowym publikacji.

Każdy przypadek to owoc pracy specjalistów Sempai, którzy codziennie odkrywają nowe horyzonty w pozycjonowaniu stron. Liczba 18 nie jest przypadkowa – to symboliczny odnośnik do 18. urodzin Sempai, które Agencja w tym roku świętuje z pompą, otwierając cykl jubileuszowych wydarzeń i publikacji.

Co zawiera SEO Casebook? Znajdziemy tu głosy ekspertów z branży, przedstawicieli firm dostarczających narzędzia SEO, agencji doradczych, dużych e-commerce’ów, freelancerów oraz specjalistów content marketingu, którzy nie tylko dzielą się wiedzą, ale również inspirują do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań.

Mamy nadzieję, że te historie sukcesu zarówno mniejszych, jak i większych firm, staną się dla czytelników źródłem inspiracji i motywacji do dalszego rozwijania ich działań SEO. Zależy nam, aby wskazówki od ekspertów pomogły uczynić ich pracę jeszcze bardziej efektywną i przyjemną – powiedziała Aleksandra Skindzier, Senior Marketing Specialist w Sempai, PM SEO Casebooka.

Wierzę, że nasz Casebook stanie się nie tylko przewodnikiem po skutecznych taktykach SEO i współpracy z klientem, ale również punktem wyjścia do wymiany doświadczeń i dyskusji o przyszłości tej dziedziny – dodał Shaban Dżelili, SEO Team Manager w Sempai.

Zapraszamy do świata, gdzie SEO wciąż jest żywe i dynamiczne, a każde wyzwanie staje się możliwością do osiągnięcia sukcesu.

Link do SEO CASEBOOKA: bit.ly/seo_casebook_iabpolska

SEO Casebook powstał we współpracy Sempai z: WhitePress, Senuto, SEM House, HalfPrice, morele.net, 4F, CCC Shoes & Bags, AtomStore, Strategic Mind, Linkhouse i Casbeg.

Publikacji patronuje Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB PolskaMedialnie projekt wspierają: Marketing przy Kawie, Marketer+, E-commerce w praktyce, sprawny.marketing 

Premierze publikacji towarzyszył webinar, podczas którego zapytaliśmy współautorów SEO Casebooka: Pawła „Zgreda” Gontarka, Macieja Muszyńskiego (Casbeg), Roberta Marczaka (Linkhouse) i Shabana Dżelili (Sempai) czym dla nich jest sukces w SEO. 

Link do nagrania webinaru: https://www.youtube.com/watch?v=VpJxwNWqd4s

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.