Ruszyły zgłoszenia do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2022

02/09/2022
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Research Awards. Oferta Early Birds obowiązuje do 11 marca, ostateczny termin zgłoszeń to 15 kwietnia 2022.

IAB MIXX Awards Europe to niezwykła okazja, by zyskać uznanie na forum europejskiej branży reklamowej, rozwijać swoje biznesowe możliwości, edukować rynek na temat najskuteczniejszych działań digital marketingowych oraz inspirować poprzez prezentację nowych pomysłów i trendów wykorzystanych w zgłoszonych najlepszych kampaniach reklamowych.
IAB Europe Research Awards
stanowią szansę na zdobycie uznania europejskiej branży reklamowej za swoje digitalowe projekty badawcze oraz zaprezentowanie swojego wkładu w rozwój marketingu internetowego.

Tegoroczne kategorie MIXX Awards Europe dla kampanii reklamowych:
Brand Advertising Campaign, Direct Response / Lead Generation Campaign, Video Advertising, Social Media, Search Advertising, Branded Content, Native Advertising, Virtual and Augmented Reality or other New Technologies, Campaign Effectiveness, Integrated Advertising, Effective Use of Data, Games & E-Sports, Influencer Marketing, Non-profit / Corporate Social Responsibility, Digital Audio Advertising,  Digital OOH Advertising,  Offline Digitalisation, Product Innovation,  CTV advertising campaign (NEW) Digital Strategy Person of the Year, Digital Creative Person of the Year, Ecommerce.

Tegoroczne kategorie  Research Awards:
Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Cross-Media Measurement, Digital Advertising Formats, Research Innovation, Audience Measurement, Best Use of Research Budget, Data Effectiveness, Digital Advertising and Marketing Industry Insights, Digital Researcher of the Year.

Zwycięzów poznamy podczas flagowego wydarzenia IAB Europe – konferencji Interact, która w tym roku odbędzie się online w dniach 25-26 maja.

Zapraszamy do zgłoszeń! Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Redakcja magazynu Media Marketing Polska zaprasza na wyjątkowe wydarzenie dla branży mediowej i reklamowej– X edycję konferencji Multiscreen Day! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Go2Market dołącza do IAB Polska

Go2Market dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Go2Market – agencja e-commerce, która kompleksowo wspiera firmy w sprzedaży na Amazon w modelach Seller i Vendor.

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.