Przedłużony termin zgłoszeń do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021

04/13/2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Research Awards. Termin zgłoszeń został przedłuzony do 23 kwietnia 2021!

IAB MIXX Awards Europe to niezwykła okazja, by zyskać uznanie na forum europejskiej branży reklamowej, rozwijać swoje biznesowe możliwości, edukować rynek na temat najskuteczniejszych działań digital marketingowych oraz inspirować poprzez prezentację nowych pomysłów i trendów wykorzystanych w zgłoszonych najlepszych kampaniach reklamowych.
IAB Europe Research Awards stanowią szansę na zdobycie uznania europejskiej branży reklamowej za swoje digitalowe projekty badawcze oraz zaprezentowanie swojego wkładu w rozwój marketingu internetowego.

Tegoroczne kategorie MIXX Awards Europe dla kampanii reklamowych:
Brand Advertising Campaign, Direct Response / Lead Generation Campaign, Video Advertising, Social Media, Search Advertising, Branded Content, Native Advertising, Virtual and Augmented Reality or other New Technologies, Campaign Effectiveness, Integrated Advertising, Effective Use of Data, Games & E-Sports, Influencer Marketing, Non-profit / Corporate Social Responsibility, Digital Audio Advertising,  Digital OOH Advertising,  Offline Digitalisation, Product Innovation,  CTV advertising campaign (NEW) Digital Strategy Person of the Year, Digital Creative Person of the Year.

Tegoroczne kategorie  Research Awards:
Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Cross-Media Measurement, Digital Advertising Formats, Research Innovation, Audience Measurement, Best Use of Research Budget, Data Effectiveness, Digital Advertising and Marketing Industry Insights, Digital Researcher of the Year.

Kampanie zgłaszać można w jednej lub wielu kategoriach.

Oprócz nagród, które wyłaniają najbardziej kreatywne kampanie reklamowe i projekty badawcze z całej Europy, w obu konkursach przewidziano również trzy kategorie nagradzające szczególnie wyróżniające się osoby:

  • MIXX Awards Europe – Digital Strategy Person of the Year
  • MIXX Awards Europe – Digital Creative Person of the Year
  • Research Awards – Digital Researcher of the Year

Zwycięzów poznamy podczas flagowego wydarzenia IAB Europe – konferencji Interact, która w tym roku odbędzie się online w dniach 25-27 maja.

Zapraszamy do zgłoszeń!

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.