Przedłużony termin zgłoszeń do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards 2021

04/13/2021
W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Research Awards. Termin zgłoszeń został przedłuzony do 23 kwietnia 2021!

IAB MIXX Awards Europe to niezwykła okazja, by zyskać uznanie na forum europejskiej branży reklamowej, rozwijać swoje biznesowe możliwości, edukować rynek na temat najskuteczniejszych działań digital marketingowych oraz inspirować poprzez prezentację nowych pomysłów i trendów wykorzystanych w zgłoszonych najlepszych kampaniach reklamowych.
IAB Europe Research Awards stanowią szansę na zdobycie uznania europejskiej branży reklamowej za swoje digitalowe projekty badawcze oraz zaprezentowanie swojego wkładu w rozwój marketingu internetowego.

Tegoroczne kategorie MIXX Awards Europe dla kampanii reklamowych:
Brand Advertising Campaign, Direct Response / Lead Generation Campaign, Video Advertising, Social Media, Search Advertising, Branded Content, Native Advertising, Virtual and Augmented Reality or other New Technologies, Campaign Effectiveness, Integrated Advertising, Effective Use of Data, Games & E-Sports, Influencer Marketing, Non-profit / Corporate Social Responsibility, Digital Audio Advertising,  Digital OOH Advertising,  Offline Digitalisation, Product Innovation,  CTV advertising campaign (NEW) Digital Strategy Person of the Year, Digital Creative Person of the Year.

Tegoroczne kategorie  Research Awards:
Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Cross-Media Measurement, Digital Advertising Formats, Research Innovation, Audience Measurement, Best Use of Research Budget, Data Effectiveness, Digital Advertising and Marketing Industry Insights, Digital Researcher of the Year.

Kampanie zgłaszać można w jednej lub wielu kategoriach.

Oprócz nagród, które wyłaniają najbardziej kreatywne kampanie reklamowe i projekty badawcze z całej Europy, w obu konkursach przewidziano również trzy kategorie nagradzające szczególnie wyróżniające się osoby:

  • MIXX Awards Europe – Digital Strategy Person of the Year
  • MIXX Awards Europe – Digital Creative Person of the Year
  • Research Awards – Digital Researcher of the Year

Zwycięzów poznamy podczas flagowego wydarzenia IAB Europe – konferencji Interact, która w tym roku odbędzie się online w dniach 25-27 maja.

Zapraszamy do zgłoszeń!

Czytaj także

Patronat IAB: Badanie #PoStronieKobiet

Patronat IAB: Badanie #PoStronieKobiet

Rusza badanie #PoStronieKobiet, które pokaże, na ile wkład kobiet pracujących w reklamie i marketingu jest widzialny. Projekt ma nie tylko pomóc eliminować nierówności, ale zachęcić branżę do budowania bardziej zróżnicowanych zespołów, by mogła jeszcze lepiej realizować swój społeczny i biznesowy potencjał. Inicjatywa jest objęta patronatem IAB Polska, a pierwsze wyniki badania zostaną przedstawione podczas Forum IAB 2021.

Patronat IAB: GLOBAL BUSINESS_LOCAL FAMILY

Patronat IAB: GLOBAL BUSINESS_LOCAL FAMILY

Już po raz drugi rodziny biznesowe z Polski i zza granicy spotkają się online – w dniach 24 – 28 maja Instytut Biznesu Rodzinnego organizuje Family Business Week. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest – Global Business _Local Family – zrównoważony rozwój w nieoczywistych, trudnych czasach. Wydarzenie objete jest patronatem IAB Polska.