Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb.
Na dobry początek, Wiktoria Wójcik zabierze nas w podróż do świata wirtualnej rozrywki (ale nie tylko!), prezentując najważniejsze trendy w gamingu oraz przykłady, jak je wykorzystać w budowaniu wizerunku marki. Jeżeli zastanawialiście się, w jaki sposób, gry mogą stać się Waszym sprzymierzeńcem – ta sesja jest właśnie dla Was! Dowiecie się, co aktualnie rządzi światem graczy, jak różne są podejścia do gamingu w Polsce i na świecie oraz jak sprytnie wykorzystać te trendy, żeby przyciągnąć uwagę i zaangażować społeczność. Nie zabraknie dyskusji o relacjach międzyludzkich powstających w wirtualnym świecie, a także poszukiwań odpowiedzi na pytanie o przyszłość branży i tego, co mogą nam o niej powiedzieć najnowsze premiery.
W kolejnej części Grzegorz Słowiński poruszy temat strategii Ambush Marketing, rozgrzewającej emocje i wywołującej dyskusje na całym świecie. Ekspert omówi jej szanse i zagrożenia, które ze sobą niesie. To nie będzie klasyczna prelekcja o marketingu – przygotujcie się na fascynujące przykłady zaskakujących, czasem kontrowersyjnych kampanii, które z hukiem weszły na arenę światowego marketingu. Razem z Grzegorzem przyjrzymy się, jak daleko można się posunąć, aby zdobyć uwagę konsumenta, i gdzie przebiega cienka granica między sprytem a etyką.
Na koniec, Monika Kołodziejczyk pokaże Wam, jak z surowych danych zrobić prawdziwe dzieło sztuki. Jej sesja to praktyczna podróż po świecie wizualizacji, które nie tylko informują, ale i zachwycają. Dowiecie się, jak dzięki Looker Studio zamienić nudne liczby w angażujące opowieści, które zapadają w pamięć. Monika zdradzi Wam triki na tworzenie interaktywnych dashboardów i wykresów, które zachwycą nawet najbardziej wymagającego klienta.
Agenda:
Prelekcja I, godz. 15:05 – 15:30
Wiktoria Wójcik, inStreamly
Temat: 7 trendów w gamingu i przykładów, jak je wykorzystać?
Czego się dowiesz?
- Dlaczego warto się interesować gamingiem? Porównanie obecności marek w gamingu: Polska vs. reszta świata
- Z kim gramy i dlaczego? Rola gamingu w życiu: relacje z innymi graczami i postaciami. W co grają kobiety? Co o przyszłości gamingu mówią nam największe premiery 2024?
- Case study – jak wykorzystując insighty marki mogą wpisać się w świat graczy?
Prelekcja II, godz. 15:35 – 16:00
Grzegorz Słowiński, Gonito.pl
Temat: Ambush Marketing – szanse i zagrożenia w świecie podstępnych działań promocyjnych
Czego się dowiesz?
- Na czym polega strategia ambush marketing?
- Jakie są najbardziej spektakularne i zaskakujące akcje promocyjne, które odbiły się szerokim echem na całym świecie?
- Gdzie są granice etyczne w pracy marketera?
Prelekcja III, godz. 16:05 – 16:30
Monika Kołodziejczyk, ThinkDigital.pl
Temat: Visual storytelling z Looker Studio – 10 najciekawszych i najlepszych wizualizacji danych
Czego się dowiesz?
- W jaki sposób przekształcić surowe liczby i statystyki w wizualizacje, które zachwycą Twoich klientów?
- Jakie techniki mogą ulepszyć prezentację danych, zwiększając ich zrozumienie i angażowanie odbiorców?
- Otrzymasz praktyczne wskazówki korzystania z Looker Studio, dzięki czemu Twoje prezentacje zostaną zapamiętane na długo
Webinar odbywa się online w godzinach 15:00-16:40. Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Zarejestruj się pod linkiem: https://app.livewebinar.com/410-005-405/x/0MHyqctq
Akredytacja DIMAQ: Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla Uczestnika i Prelegenta znajdują się stronie: https://dimaq.pl/dimaq-voice-online/