Ruszyła sprzedaż biletów na Forum IAB 2019!

03/19/2019
Tylko do 15 kwietnia możesz zdobyć bilety w ofercie EARLY BIRD, na najbardziej inspirujące wydarzenie w branży!

Ruszyła sprzedaż biletów na konferencję Forum IAB 2019, organizowaną przez IAB Polska, która odbędzie się 5-6 czerwca w Warszawie. Od dziś możesz kupić bilet w ofercie EARLY BIRD, na najbardziej inspirujące wydarzenie w branży!

Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Przez dwa intensywne dni kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.

Tematem tegorocznej edycji jest „Re:Growth. Między innowacyjnością a efektywnością”. Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Celem tegorocznej konferencji jest zapoznanie uczestników z praktycznymi rozwiązaniami i podzielenie się z nimi dawką wiedzy pragmatycznej z motywem przewodnim „Jak rosnąć?” – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też nasz rozwój osobistych. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, w kontekście zmieniającego się permanentnie otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.

Oferta EARLY BIRD jest ważna do 15 kwietnia. Bilety do nabycia na oficjalnej stronie Forum IAB

KUP BILET

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.