Ruszyła sprzedaż biletów na Forum IAB 2019!

03/19/2019
Tylko do 15 kwietnia możesz zdobyć bilety w ofercie EARLY BIRD, na najbardziej inspirujące wydarzenie w branży!

Ruszyła sprzedaż biletów na konferencję Forum IAB 2019, organizowaną przez IAB Polska, która odbędzie się 5-6 czerwca w Warszawie. Od dziś możesz kupić bilet w ofercie EARLY BIRD, na najbardziej inspirujące wydarzenie w branży!

Forum IAB jest najbardziej inspirującą konferencją marketingową w Polsce. Od ponad 12 lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Przez dwa intensywne dni kilkudziesięciu najwybitniejszych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze marketingowe rozwiązania i trendy.

Tematem tegorocznej edycji jest „Re:Growth. Między innowacyjnością a efektywnością”. Ostatnie lata to testowanie rozwiązań i koncentrowanie się na innowacjach oraz szukanie metod, które działają. Celem tegorocznej konferencji jest zapoznanie uczestników z praktycznymi rozwiązaniami i podzielenie się z nimi dawką wiedzy pragmatycznej z motywem przewodnim „Jak rosnąć?” – jeśli chodzi o procesy, trendy, narzędzia, kampanie, modele reklamowe i biznesowe, organizacje, czy też nasz rozwój osobistych. A to wszystko w obszarze naszego lokalnego rynku, w kontekście zmieniającego się permanentnie otoczenia digital i wpływu, jakie ma ono na nasz biznes.

Oferta EARLY BIRD jest ważna do 15 kwietnia. Bilety do nabycia na oficjalnej stronie Forum IAB

KUP BILET

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.