Co sądzisz o jakości reklamy online? Weź udział w naszym badaniu!

04/19/2023
IAB Polska zaprasza wszystkie podmioty związane ze sprzedażą powierzchni reklamowej w internecie, jej zakupem oraz pośrednictwem do udziału w badaniu mającym na celu poprawę jakości reklamy cyfrowej w Polsce. Badanie związane jest z programem QUALID. Termin badania został przedłużony do 30 kwietnia br.

Internet i cyfrowa komunikacja marketingowa rozwijają się dynamicznie. Szybkie wzrosty, zmiany, rozwój technologii, a także coraz więcej podmiotów współtworzących ten ekosystem to wyzwanie dla całej branży. Coraz bardziej istotne staje się stworzenie standardów, które będą przeciwdziałać negatywnym zjawiskom oraz promować efektywne rozwiązania i dobre praktyki. Dlatego dla IAB Polska tak ważne jest zebranie wiedzy z rynku. 

Badanie, związane z programem QUALID, dotyczy jakości reklamy online – opinii, postrzegania i stosowania różnego rodzaju narzędzi komunikacji cyfrowej. Jest to unikalna okazja dla reklamodawców, dostawców powierzchni, pośredników, agencji oraz dostawców technologii, aby przyczynić się do poprawy jakości reklamy internetowej. Celem jest zobrazowanie sposobu postrzegania zagadnień związanych z jakością w reklamie cyfrowej oraz to, w jakim stopniu poszczególne elementy ekosystemu reklamowego wpływają na działania reklamowe każdej strony rynku. 

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu, które przeprowadzane będzie w ramach programu poprawy jakości QUALID. Państwa opinie są dla nas bardzo ważne, a wyniki badania pozwolą na lepsze zrozumienie kwestii jakości reklamy w branży komunikacji marketingowej. Dzięki temu będziemy mogli działać bardziej skutecznie i zwiększać jakość reklamy, co przyniesie korzyści dla całej branży – zaprasza do udziału w badaniu Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska 

Wypełnienie ankiety zajmuje nie więcej niż 7 min. Termin badania został przedłużony do 30 kwietnia br.

Zapraszamy do udziału w badaniu reklamodawców, dostawców powierzchni reklamowych, pośredników, agencje oraz dostawców technologii już dziś i dziękujemy za Państwa wsparcie! 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.