Co sądzisz o jakości reklamy online? Weź udział w naszym badaniu!

04/19/2023
IAB Polska zaprasza wszystkie podmioty związane ze sprzedażą powierzchni reklamowej w internecie, jej zakupem oraz pośrednictwem do udziału w badaniu mającym na celu poprawę jakości reklamy cyfrowej w Polsce. Badanie związane jest z programem QUALID. Termin badania został przedłużony do 30 kwietnia br.

Internet i cyfrowa komunikacja marketingowa rozwijają się dynamicznie. Szybkie wzrosty, zmiany, rozwój technologii, a także coraz więcej podmiotów współtworzących ten ekosystem to wyzwanie dla całej branży. Coraz bardziej istotne staje się stworzenie standardów, które będą przeciwdziałać negatywnym zjawiskom oraz promować efektywne rozwiązania i dobre praktyki. Dlatego dla IAB Polska tak ważne jest zebranie wiedzy z rynku. 

Badanie, związane z programem QUALID, dotyczy jakości reklamy online – opinii, postrzegania i stosowania różnego rodzaju narzędzi komunikacji cyfrowej. Jest to unikalna okazja dla reklamodawców, dostawców powierzchni, pośredników, agencji oraz dostawców technologii, aby przyczynić się do poprawy jakości reklamy internetowej. Celem jest zobrazowanie sposobu postrzegania zagadnień związanych z jakością w reklamie cyfrowej oraz to, w jakim stopniu poszczególne elementy ekosystemu reklamowego wpływają na działania reklamowe każdej strony rynku. 

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu, które przeprowadzane będzie w ramach programu poprawy jakości QUALID. Państwa opinie są dla nas bardzo ważne, a wyniki badania pozwolą na lepsze zrozumienie kwestii jakości reklamy w branży komunikacji marketingowej. Dzięki temu będziemy mogli działać bardziej skutecznie i zwiększać jakość reklamy, co przyniesie korzyści dla całej branży – zaprasza do udziału w badaniu Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska 

Wypełnienie ankiety zajmuje nie więcej niż 7 min. Termin badania został przedłużony do 30 kwietnia br.

Zapraszamy do udziału w badaniu reklamodawców, dostawców powierzchni reklamowych, pośredników, agencje oraz dostawców technologii już dziś i dziękujemy za Państwa wsparcie! 

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.