Rekordowa liczba zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2021!

09/15/2021
Ponad 230 zgłoszeń wpłynęło na tegoroczną edycję IAB MIXX Awards. To rekordowa liczba w historii polskiej edycji konkursu  na najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Kolejny etap to obrady jurorów, którzy wybiorą projekty nominowane do nagród.

„ Jesteśmy równie szczęśliwi co zaskoczeni tak ogromną liczbą zgłoszeń. Świadczy ona o tym, że mimo tak trudnego roku, polska branża interaktywna działa i ma się bardzo dobrze. Potwierdzają to także wyniki naszego badania IAB/PwC Adex, które wskazują, że reklama online w roku 2020 osiągnęła ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu. Życzę powodzenia wszystkim walczącym o nagrody IAB MIXX Awards 2021. Zwyciężyć mimo tak licznej konkurencji to jeszcze większe osiągnięcie dla twórców kampanii.” – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujace kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing.

Zgłoszone kampanie oceniać będzie jury składające się z blisko pięćdziesięciu ekspertów marketingu pod przewodnictwem Dariusza Maciołka, CMO, BNP Paribas (przewodniczący), Agnieszki Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare (wiceprzewodnicząca) i Macieja Kossowskiego, Dyrektora Zarządzającego, mediaPPG (wiceprzewodniczący). Pełny skład jury dostępny jest TUTAJ.

 

Dwuetapowe obrady jurorów zaowocują wyborem kampanii nominowanych do nagród, które ogłosimy z początkiem listopada. Zwycięzców natomiast poznamy podczas uroczystej gali planowanej na przełomie listopada i grudnia, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

 

Więcje informacji o konkursie na stronie https://mixx-awards.pl/

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.