Rekordowa liczba zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2021!

09/15/2021
Ponad 230 zgłoszeń wpłynęło na tegoroczną edycję IAB MIXX Awards. To rekordowa liczba w historii polskiej edycji konkursu  na najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Kolejny etap to obrady jurorów, którzy wybiorą projekty nominowane do nagród.

„ Jesteśmy równie szczęśliwi co zaskoczeni tak ogromną liczbą zgłoszeń. Świadczy ona o tym, że mimo tak trudnego roku, polska branża interaktywna działa i ma się bardzo dobrze. Potwierdzają to także wyniki naszego badania IAB/PwC Adex, które wskazują, że reklama online w roku 2020 osiągnęła ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu. Życzę powodzenia wszystkim walczącym o nagrody IAB MIXX Awards 2021. Zwyciężyć mimo tak licznej konkurencji to jeszcze większe osiągnięcie dla twórców kampanii.” – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujace kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing.

Zgłoszone kampanie oceniać będzie jury składające się z blisko pięćdziesięciu ekspertów marketingu pod przewodnictwem Dariusza Maciołka, CMO, BNP Paribas (przewodniczący), Agnieszki Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare (wiceprzewodnicząca) i Macieja Kossowskiego, Dyrektora Zarządzającego, mediaPPG (wiceprzewodniczący). Pełny skład jury dostępny jest TUTAJ.

 

Dwuetapowe obrady jurorów zaowocują wyborem kampanii nominowanych do nagród, które ogłosimy z początkiem listopada. Zwycięzców natomiast poznamy podczas uroczystej gali planowanej na przełomie listopada i grudnia, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

 

Więcje informacji o konkursie na stronie https://mixx-awards.pl/

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.