Rekordowa liczba zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2021!

09/15/2021
Ponad 230 zgłoszeń wpłynęło na tegoroczną edycję IAB MIXX Awards. To rekordowa liczba w historii polskiej edycji konkursu  na najlepsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Kolejny etap to obrady jurorów, którzy wybiorą projekty nominowane do nagród.

„ Jesteśmy równie szczęśliwi co zaskoczeni tak ogromną liczbą zgłoszeń. Świadczy ona o tym, że mimo tak trudnego roku, polska branża interaktywna działa i ma się bardzo dobrze. Potwierdzają to także wyniki naszego badania IAB/PwC Adex, które wskazują, że reklama online w roku 2020 osiągnęła ponad 5 mld wartości i prawie 5% wzrostu. Życzę powodzenia wszystkim walczącym o nagrody IAB MIXX Awards 2021. Zwyciężyć mimo tak licznej konkurencji to jeszcze większe osiągnięcie dla twórców kampanii.” – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujace kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing.

Zgłoszone kampanie oceniać będzie jury składające się z blisko pięćdziesięciu ekspertów marketingu pod przewodnictwem Dariusza Maciołka, CMO, BNP Paribas (przewodniczący), Agnieszki Parfienowicz, Partner, Digital, Mindshare (wiceprzewodnicząca) i Macieja Kossowskiego, Dyrektora Zarządzającego, mediaPPG (wiceprzewodniczący). Pełny skład jury dostępny jest TUTAJ.

 

Dwuetapowe obrady jurorów zaowocują wyborem kampanii nominowanych do nagród, które ogłosimy z początkiem listopada. Zwycięzców natomiast poznamy podczas uroczystej gali planowanej na przełomie listopada i grudnia, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

 

Więcje informacji o konkursie na stronie https://mixx-awards.pl/

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.