RAJA dołącza do IAB Polska

03/08/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza RAJA Polska. Jest to polski oddział Grupy RAJA, europejskiego lidera w dystrybucji opakowań oraz wyposażenia dla przedsiębiorstw.

Grupa RAJA, z ponad 65 letnim doświadczeniem, dostarcza swoje produkty ponad 1 000 000 klientów w 18 krajach w Europie. RAJA Polska oferuje ponad 3000 produktów opakowaniowych, biurowych, higienicznych oraz wyposażenia magazynu, dostarczanych na następny dzień po zamówieniu. Działalność RAJA koncentruje się na 4 uzupełniających się wzajemnie kanałach sprzedaży, które zapewniają klientom łatwy dostęp i szybką reakcję: katalogi, strona internetowa, telefon i sprzedaż w terenie.

Innowacje w dziedzinie opakowań nie ustają, dlatego my ciągle proponujemy nowe, bardziej ekologiczne, oszczędzające czas i praktyczne rozwiązania do ochrony, wysyłki i ekspozycji produktów. Rynek opakowań rozwija się bardzo dynamicznie, m.in. ze względu na duże wzrosty sprzedaży internetowej. Przystępując do IAB Polska, zamierzamy jeszcze intensywniej rozwijać kanał sprzedaży online, dzięki współpracy oraz wymianie doświadczeń w ramach poszczególnych grup roboczych. Jesteśmy przekonani,  że dzięki temu zapewnimy naszym klientom jeszcze wyższą jakość usług oraz dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań z zakresu online marketingu i e-commerce.
– mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Zarządzający RAJA Polska.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.