Publikujemy Casebook MIXX Awards 2018

07/04/2019
Mamy przyjemność przekazać w Wasze ręce Casebook MIXX Awards 2018. Jest to publikacja prezentująca kampanie marketingowe nagrodzone w konkursie MIXX Awards w listopadzie ubiegłego roku.

Mamy przyjemność przekazać w Wasze ręce Casebook MIXX Awards 2018. Jest to publikacja prezentująca kampanie marketingowe nagrodzone w konkursie MIXX Awards w listopadzie ubiegłego roku.  Wydawnictwo może posłużyć jako źródło inspiracji, a także jako punkt odniesienia do kampanii zgłaszanych do tegorocznej edycji konkursu.

Casebook jest dystrybuowany w wersji drukowanej, a w wersji elektronicznej jest do pobrania na naszej stronie.

MIXX Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym nagradzamy wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Konkurs adresujemy zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniamy według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI.

Wręczenie nagród odbywa się podczas MIXX Awards & Conference w listopadzie.
Zgłoszenia do kolejnej edycji już wkrótce!

Więcej o konkursie: https://mixx-awards.pl/

 

Pobierz Casebook MIXX Awards 2018

Czytaj także

Visa dołącza do programu QUALID

Visa dołącza do programu QUALID

Visa jest pierwszą marką, która przystąpiła do Programu poprawy jakości QUALID, a tym samym ubiega się o rolę pierwszego Ambasadora QUALID – tytułu, który zarezerwowany jest dla reklamodawców. QUALID to nowy program IAB Polska, który określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania, wpływające pozytywnie  na funkcjonowanie i wzrost zaufania do internetu jako skutecznego medium promocji.

Branże regulowane w social media: Branża alkoholowa

Branże regulowane w social media: Branża alkoholowa

Niewątpliwie regulacja dotycząca napojów alkoholowych uznawana jest za jedno z najbardziej rozbudowanych ograniczeń reklamy w prawie polskim. Wynika to z faktu, że ustawodawca różnicuje zasady prowadzenia reklamy, promocji oraz sponsoringu w zależności od zawartości alkoholu w danym napoju lub od jego rodzaju.
Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.