Przetestuj najnowsze narzędzie CreativeLi od IAB Europe!

09/16/2024
IAB Europe ogłosiło rozpoczęcie kolejnych testów beta CreativeLi.

IAB Europe ogłosiło rozpoczęcie kolejnych testów beta CreativeLi – najnowszego narzędzia zaprojektowanego w celu optymalizacji cyfrowych kreacji reklamowych poprzez zmniejszenie rozmiaru pliku bez pogorszenia jakości wizualnej.

Opracowany przez zespół ds. zrównoważonego rozwoju kreatywności działający w strukturach IAB Europe we współpracy z Ad Net Zero, CreativeLi wykorzystuje zaawansowane rozwiązania do tworzenia optymalnie skompresowanych kreacji, zapobiegając zarówno niedostatecznej, jak i nadmiernej kompresji oraz zapewniając utrzymanie wysokiej jakości efektu wizualnego.

Zapraszamy do udziału w fazie testów beta CreativeLi, aby pomóc opracować narzędzie do użytku dla całej branży.

Aby uzyskać dostęp do narzędzia, wypełnij formularz tutaj i podziel się swoją opinią i wrażeniami z naszym analitykiem danych i liderem ds. zrównoważonego rozwoju, Dimitrisem Beisem, pod adresem beis@iabeurope.eu.

Twoja cenna opinia pomoże ukształtować ostateczną wersję CreativeLi, która ma zostać udostępniona szerszej publiczności na początku przyszłego roku.

Szczegółowe informacje na stronie IAB Europe >

Zobacz video przedstawiające działanie narzędzia >

Czytaj FAQ >

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.