IAB Europe ogłosiło rozpoczęcie kolejnych testów beta CreativeLi – najnowszego narzędzia zaprojektowanego w celu optymalizacji cyfrowych kreacji reklamowych poprzez zmniejszenie rozmiaru pliku bez pogorszenia jakości wizualnej.
Opracowany przez zespół ds. zrównoważonego rozwoju kreatywności działający w strukturach IAB Europe we współpracy z Ad Net Zero, CreativeLi wykorzystuje zaawansowane rozwiązania do tworzenia optymalnie skompresowanych kreacji, zapobiegając zarówno niedostatecznej, jak i nadmiernej kompresji oraz zapewniając utrzymanie wysokiej jakości efektu wizualnego.
Zapraszamy do udziału w fazie testów beta CreativeLi, aby pomóc opracować narzędzie do użytku dla całej branży.
Aby uzyskać dostęp do narzędzia, wypełnij formularz tutaj i podziel się swoją opinią i wrażeniami z naszym analitykiem danych i liderem ds. zrównoważonego rozwoju, Dimitrisem Beisem, pod adresem beis@iabeurope.eu.
Twoja cenna opinia pomoże ukształtować ostateczną wersję CreativeLi, która ma zostać udostępniona szerszej publiczności na początku przyszłego roku.
Szczegółowe informacje na stronie IAB Europe >