Przetestuj najnowsze narzędzie CreativeLi od IAB Europe!

09/16/2024
IAB Europe ogłosiło rozpoczęcie kolejnych testów beta CreativeLi.

IAB Europe ogłosiło rozpoczęcie kolejnych testów beta CreativeLi – najnowszego narzędzia zaprojektowanego w celu optymalizacji cyfrowych kreacji reklamowych poprzez zmniejszenie rozmiaru pliku bez pogorszenia jakości wizualnej.

Opracowany przez zespół ds. zrównoważonego rozwoju kreatywności działający w strukturach IAB Europe we współpracy z Ad Net Zero, CreativeLi wykorzystuje zaawansowane rozwiązania do tworzenia optymalnie skompresowanych kreacji, zapobiegając zarówno niedostatecznej, jak i nadmiernej kompresji oraz zapewniając utrzymanie wysokiej jakości efektu wizualnego.

Zapraszamy do udziału w fazie testów beta CreativeLi, aby pomóc opracować narzędzie do użytku dla całej branży.

Aby uzyskać dostęp do narzędzia, wypełnij formularz tutaj i podziel się swoją opinią i wrażeniami z naszym analitykiem danych i liderem ds. zrównoważonego rozwoju, Dimitrisem Beisem, pod adresem beis@iabeurope.eu.

Twoja cenna opinia pomoże ukształtować ostateczną wersję CreativeLi, która ma zostać udostępniona szerszej publiczności na początku przyszłego roku.

Szczegółowe informacje na stronie IAB Europe >

Zobacz video przedstawiające działanie narzędzia >

Czytaj FAQ >

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.