Przedstawiciele i przedstawicielki grup roboczych IAB Polska wybrani!

09/27/2022
Nowy sezon prac Grup Roboczych IAB Polska uważamy za otwarty! Grupy wybrały swoich przedstawicieli i przedstawicielki. Oto oni:

Grupa Robocza Audio

Szefem Grupy zostaje ponownie Adam Pachla (Grupa RMF), a jego Zastępczynią Iza Mazur-Cieślar (Grupa RMF)

Grupa Robocza Content Marketing:

Szefową Grupy pozostaje Paulina Kozyra z Digitree Group S.A. (Inis), a jej Zastępczynią została Paulina Kunicka (Lightscape)

Grupa Robocza E-commerce

Szefem Grupy zostaje Rafał Wasyluk (VMLY&R), a jego Zastępcą Jakub Kozłowski (We!Re Fantasy)

Grupa Robocza Gry/Esport

Szefową  zostaje ponownie Justyna Oracz (We!Re Fantasy), a jej Zastępcami Patryk Stec (Agora) oraz Kuba Kozłowski (We!Re Fantasy)

Grupa Robocza Digital Out Of Home

Szefem Grupy zostaje ponownie Radosław Gołąb (AMS), a jego Zastępczynią Joanna Pełech-Mikulska (BE Media)

Grupa Robocza Influencer Marketing

Szefem Grupy zostaje ponownie Marek Myślicki (Stor9), a jego Zastępcami Kamil Bolek (LTTM), Łukasz Kępiński (Tears of Joy), Justyna Oracz (We!Re Fantasy) oraz Adrian Pokrywka (GetHero)

Grupa Robocza Mobile Marketing

Szefem Grupy po raz kolejny zostaje Tomek Szulkowski (mSpark/GroupM), a jego Zastępczynią Sylwia Kaska (YOC)

Grupa Robocza Social Media

Szefem Grupy został Adam Kaliszewski (Solski PR), a jego Zastępcami – Adam Kręgielewski (Labcon) oraz David Dobrowolski (SalesTube).

Grupa Robocza Prawo

Szefową Grupy zostaje Lidia Zamecka (Cyfrowy Polsat) a jej Zastępcami: Damian Flisak (RASP) i Marcin Gotkiewicz (Grupa WP)

Grupa Robocza Programmatic

Szefową Grupy zostaje ponownie Ela Kondzioła (Lovemedia), a jej Zastępcą Krzysztof Czok (Tri-table)

Grupa Robocza Public Relations

Szefową Grupy ponownie została Joanna Berlińska (Lightscape), a jej Zastępczyniami Justyna Oracz (We!Re Fantasy) i Ewa Ziętek- Maciejczyk (Result Media)

Grupa Robocza Wideo Marketing

Szefową Grupy po raz kolejny został Michał Buszko (Nielsen), a jego Zastępcami Szymon Szmigiel (Channel Factory) i Jarosław Rawicki (Cyfrowy Polsat)

 

Wszystkim wybranym serdecznie gratulujemy objętych stanowisk i życzymy owocnego sezonu prac w swoich obszarach!

Więcej na temat grup roboczych IAB Polska >

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.