Przedłużamy termin zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2021! Masz czas do 6 września!

08/30/2021
Dobre wieści dla wszystkich pracujących nad zgłoszeniami do IAB MIXX Awards 2021! Przedłużamy termin zgłoszeń do 6 września, do godziny 23:59.

W związku z licznymi prośbami, które od Was otrzymujemy, postanowiliśmy dać Wam jeszcze kilka dni na dopracowanie opisów i onepager’ów prezentujących Wasze kampanie, abyście mogli jeszcze lepiej pokazać, jak zwycięża się w digitalu!

Uwaga! 6 września, godz. 23.59 to już naprawdę ostateczny termin zgłoszeń! Trzymamy kciuki!

Wyślij zgłoszenie TUTAJ >>

Pamiętaj:

  • możesz zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych
  • jeden projekt możesz zgłosić w wielu kategoriach konkursowych

Jeśli jesteś przedstawicielem firmy członkowskiej IAB Polska możesz zgłosić swojego kandydata do dwóch nagród za dokonania w kategoriach:

  • Człowiek Roku: nagroda dla osoby, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy w minionym roku
  • Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań: nagroda specjalna dla osoby za całokształt dokonań

Zgłoszenia do nagród za dokonania są bezpłatne.

***
Uprzejmie informujemy, że w związku z przedłużeniem ostatecznego terminu zgłoszeń konkursowych do dnia 6 września 2021 r., do godz. 23:59, zmianie uległ harmonogram Konkursu zawarty w punktach 1.11 i 1.12 Regulaminu Konkursu IAB MIXX Awards 2021 . Zmiana Regulaminu wchodzi w życie 31 sierpnia 2021 r.

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.