Przedłużamy termin zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2021! Masz czas do 6 września!

08/30/2021
Dobre wieści dla wszystkich pracujących nad zgłoszeniami do IAB MIXX Awards 2021! Przedłużamy termin zgłoszeń do 6 września, do godziny 23:59.

W związku z licznymi prośbami, które od Was otrzymujemy, postanowiliśmy dać Wam jeszcze kilka dni na dopracowanie opisów i onepager’ów prezentujących Wasze kampanie, abyście mogli jeszcze lepiej pokazać, jak zwycięża się w digitalu!

Uwaga! 6 września, godz. 23.59 to już naprawdę ostateczny termin zgłoszeń! Trzymamy kciuki!

Wyślij zgłoszenie TUTAJ >>

Pamiętaj:

  • możesz zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych
  • jeden projekt możesz zgłosić w wielu kategoriach konkursowych

Jeśli jesteś przedstawicielem firmy członkowskiej IAB Polska możesz zgłosić swojego kandydata do dwóch nagród za dokonania w kategoriach:

  • Człowiek Roku: nagroda dla osoby, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy w minionym roku
  • Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań: nagroda specjalna dla osoby za całokształt dokonań

Zgłoszenia do nagród za dokonania są bezpłatne.

***
Uprzejmie informujemy, że w związku z przedłużeniem ostatecznego terminu zgłoszeń konkursowych do dnia 6 września 2021 r., do godz. 23:59, zmianie uległ harmonogram Konkursu zawarty w punktach 1.11 i 1.12 Regulaminu Konkursu IAB MIXX Awards 2021 . Zmiana Regulaminu wchodzi w życie 31 sierpnia 2021 r.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.