Przedłużamy termin zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2020!

06/08/2020
Dobre wieści dla wszystkich pracujących nad zgłoszeniami do IAB MIXX Awards 2020! Przedłużamy termin zgłoszeń do 17 czerwca, do godziny 17:00.

W związku z licznymi prośbami, które od Was otrzymujemy, postanowiliśmy dać Wam jeszcze kilka dni na dopracowanie opisów i onepager’ów prezentujących Wasze kampanie, abyście mogli jeszcze lepiej pokazać, jak zwycięża się w digitalu!

Uwaga! 17 czerwca godzina 17:00 to już naprawdę ostateczny termin zgłoszeń! Trzymamy kciuki!

Wyślij zgłoszenie TUTAJ >>

***
Uprzejmie informujemy, że w związku z przedłużeniem ostatecznego terminu zgłoszeń kampanii do dnia 17 czerwca 2020 r., do godz. 17:00, zmianie uległ harmonogram Konkursu zawarty w punktach 1.11 i 1.12 oraz punkt 5.14 Regulaminu Konkursu IAB MIXX Awards 2020. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie 10 czerwca 2020 r.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.