Przedłużamy termin zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2020!

06/08/2020
Dobre wieści dla wszystkich pracujących nad zgłoszeniami do IAB MIXX Awards 2020! Przedłużamy termin zgłoszeń do 17 czerwca, do godziny 17:00.

W związku z licznymi prośbami, które od Was otrzymujemy, postanowiliśmy dać Wam jeszcze kilka dni na dopracowanie opisów i onepager’ów prezentujących Wasze kampanie, abyście mogli jeszcze lepiej pokazać, jak zwycięża się w digitalu!

Uwaga! 17 czerwca godzina 17:00 to już naprawdę ostateczny termin zgłoszeń! Trzymamy kciuki!

Wyślij zgłoszenie TUTAJ >>

***
Uprzejmie informujemy, że w związku z przedłużeniem ostatecznego terminu zgłoszeń kampanii do dnia 17 czerwca 2020 r., do godz. 17:00, zmianie uległ harmonogram Konkursu zawarty w punktach 1.11 i 1.12 oraz punkt 5.14 Regulaminu Konkursu IAB MIXX Awards 2020. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie 10 czerwca 2020 r.

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.