Programmads posiada rozbudowaną ofertę, w której znajdują się m.in. narzędzia z obszaru Adtech i MarTech (MadTech) i powiązane z nimi usługi, dostęp do licencjonowanych platform, specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie techniczne.
Programmads jest certyfikowanym partnerem handlowym EMEA dla Google Marketing Platform oraz oficjalnym partnerem handlowym czołowych dostawców technologii marketingowych tj. Amazon, Adform i Microsoft.
Szczególnie cenną zaletą członkostwa w IAB Polska jest z dla nas możliwość nawiązywania relacji z innymi profesjonalistami i firmami z branży reklamowej. Dzięki tej współpracy chcemy zdobyć nowych partnerów biznesowych oraz pragniemy zaangażować się w inicjatywy związane z rozwojem reklamy online w Polsce. Wierzymy, że nasze doświadczenie zdobyte na innych rynkach będzie źródłem ciekawych inspiracji dla pozostałych firm członkowskich IAB korzystających z narzędzi z obszaru MadTech (AdTech i MarTech) – mówi Marcin Gut, Head of Business Development Poland w Programmads
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.