Programmads dołącza do IAB Polska

07/31/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Programmads. Firma oferuje swoim klientom usługi i narzędzia umożliwiające realizację kampanii reklamowych w modelu programmatic oraz realizację projektów z obszaru analityki internetowej i zarządzania danymi.

Programmads posiada rozbudowaną ofertę, w której znajdują się m.in. narzędzia z obszaru Adtech i MarTech (MadTech) i powiązane z nimi usługi, dostęp do licencjonowanych platform, specjalistyczne szkolenia oraz wsparcie techniczne.

Programmads jest certyfikowanym partnerem handlowym EMEA dla Google Marketing Platform oraz oficjalnym partnerem handlowym czołowych dostawców technologii marketingowych tj. Amazon, Adform i Microsoft.

Szczególnie cenną zaletą członkostwa w IAB Polska jest z dla nas możliwość nawiązywania relacji z innymi profesjonalistami i firmami z branży reklamowej. Dzięki tej współpracy chcemy zdobyć nowych partnerów biznesowych oraz pragniemy zaangażować się w inicjatywy związane z rozwojem reklamy online w Polsce. Wierzymy, że nasze doświadczenie zdobyte na innych rynkach będzie źródłem ciekawych inspiracji dla pozostałych firm członkowskich IAB korzystających z narzędzi z obszaru MadTech (AdTech i MarTech) – mówi Marcin Gut, Head of Business Development Poland w Programmads

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.