Premiera publikacji Grupy Roboczej PR IAB Polska

04/04/2024
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.

“55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys. W ocenie polskich specjalistów PR, głównym źródłem problemów w nadchodzących miesiącach będą kryzysy online – aż 44% wskazań (+ 12 pp. rok do roku). Warto podkreślić, że to zagrożenie dynamicznie rośnie: w badaniach zrealizowanych zaledwie rok wcześniej, jako główne źródło potencjalnych problemów wskazywano sytuację gospodarczą (61% wskazań), negatywny wpływ polityki (41% wskazań), a kryzysy online zajmowały dopiero trzecią pozycję – z wynikiem 32%.”

Takie dane możemy przeczytać w najnowszej publikacji pt. “Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations” stworzonej przez ekspertów z Grup Roboczych PR, SEM oraz Social Media działających przy IAB Polska. Poradnik zawiera szereg praktycznych artykułów o tym, jak przygotować się na ewentualność kryzysu wizerunku marki, jak reagować w sytuacjach nieprzewidzianych oraz jak im zapobiegać.

W trendbooku znajdziesz m. in tematy takie jak:

„Kryzys wizerunkowy” w wyszukiwarce — co robić, gdy Google przestaje lubić naszą stronę?

AI źródłem kryzysów wizerunkowych – czy da się je przewidzieć?

Jak bezpiecznie ograć strategię komunikacji w gamingu i esporcie?

Kryzys pod specjalnym nadzorem, czyli trudne przypadki globalnych marek

Kryzys wizerunku osobistego – co może być jego iskrą i jak ugasić pożar?

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.