Patronat IAB Polska: e-book “E-marketing i e-commerce kierunki zmian” Wojciecha Szymańskiego z Ideo Force.

11/15/2021
Poszerzaj swoją wiedzę o najnowszych trendach w świecie internetowej reklamy i biznesu. IAB Polska objęło patronat nad najnowszą publikacją Ideo Force o najważniejszych trendach z branży e-commerce i e-marketingu.

Aktualnie trwa trzęsienie ziemi, ale nie jest ono spowodowane pandemią, a przynajmniej nie głównie przez nią. Ona tylko przyspieszyła trwającą od kilku lat transformację cyfrową. – komentuje Wojciech Szymański, Managing Director Ideo Force Sp. z o.o.

E-book zawiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze trendy z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian zarówno w sprzedaży, jak i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być fatalne w skutkach.

Mając to na uwadze, Wojciech Szymański, prezes zarządu agencji e-marketingowej oraz e-commerce Ideo Force Sp. z o.o., postanowił zebrać wszystkie najświeższe trendy w jednym miejscu i w ten sposób powstał niezwykły e-book: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”.

E-book jest pozycją obowiązkową dla tych, którzy pracują w e-commerce lub planują rozpocząć swoje działania w sprzedaży internetowej. Publikacja składa się z czterech części, w których opisano najważniejsze trendy kształtujące obecnie e-commerce, wraz z konkretnymi przykładami z polskiego rynku.

W pierwszej części poruszany jest temat bycia blisko klienta, bez nadmiernego osaczania go. Internet daje wiele możliwości kontaktu, także marki z klientem, z którego warto świadomie korzystać.

Druga część opisuje wygodę oraz trend zwiększania doświadczeń klienta, czyli niezbędne porady dotyczące UX strony internetowej. Autor w przystępny sposób wyjaśnia, dlaczego przy tak dużej konkurencji jaka obecnie panuje na rynku e-commerce, witryny muszą być nie tylko estetyczne, ale także maksymalnie przyjazne użytkownikowi.

Trzecia część dotyczy pozostałych trendów, takich jak na przykład sztuczna inteligencja w zakupach online, price intelligence czy low code integration.

Ostatnia, czwarta część poświęcona jest podsumowaniu, w której autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat kierunku rozwoju e-commerce w najbliższym okresie.

Wiedza zawarta w e-booku: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”, pomoże zrozumieć co w e-commerce i e-marketingu piszczy oraz w jakie rozwiązania warto inwestować, aby osiągać jeszcze większe sukcesy biznesowe.

Publikacja otrzymała patronat Izby Gospodarki Elektronicznej oraz IAB Polska.

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.