Premiera Casebooka IAB MIXX Awards 2024

02/04/2025
Światło dzienne ujrzał Casebook IAB MIXX Awards 2024 prezentujący dokładne opisy kampanii, które zwyciężyły w ubiegłorocznej edycji konkursu.

W konkursie IAB MIXX Awards 2024 o statuetki walczyło 155 kampanii, z których jury wyłoniło 43 projekty, które uzyskały 55 nominacji, w 16 kategoriach. 

2024 był dla nas rokiem podsumowań. Jako IAB Polska obchodziliśmy 25-lecie istnienia – taka rocznica to dobra okazja do przyjrzenia się przemianom, jakie dokonały się w tym czasie w reklamie cyfrowej i całym ekosystemie digitalowym. A było ich naprawdę wiele. Wystarczy tylko porównać pierwsze reklamy online – czarne, statyczne bannery z call to action z 1994 roku i dzisiejsze rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, które są już codziennością marek i marketerów w każdej niemal branży.

Digital dziś to nie dodatek do marketingu, ale jego główny motor, który już dawno przekroczył Rubikon połowy wydatków na działania reklamowe. I taki obraz rynku marketingu online zobaczyliśmy w zgłoszeniach do konkursu IAB MIXX Awards 2024 – rozwojowi technologicznemu towarzyszą coraz bardziej kreatywne formy przekazu, które w sposób przemyślany dopasowane są do grupy docelowej

– mówią Włodzimierz Schmidt i Robert Wielgo, Zarząd IAB Polska

Casebook IAB MIXX Awards 2024 zawiera szczegółowe case studies wszystkich zwycięskich projektów. Dostępny jest jako serwis online i publikacja pdf.

Szczegółowe informacje TUTAJ > 

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Tym razem mamy coś dla nauczycieli i edukatorów! Przedstawiciele Grupy Zadaniowej AI dla Edukacji IAB Polska przygotowali e-book, który zawiera aż 10 scenariuszy zajęć wspieranych przez AI. W scenariuszach tych sztuczna inteligencja jest traktowana nie jako dodatek, ale narzędzie nauczania i uczenia się.