Premiera Casebook’a IAB MIXX Awards 2021. Zobacz jak powstały najlepsze kampanie marketingowe ubiegłego roku!

02/17/2022
Dziś światło dzienne ujrzał Casebook IAB MIXX Awards 2021. Poznaj cały proces realizacji najlepszych kampanii marketingowych nagrodzonych w konkursie IAB MIXX Awards 2021. Możesz to zrobić wygodnie na stronie internetowej lub pobrać klasyczny Casebook IAB MIXX Awards 2021 w formacie PDF.

Przedstawione w publikacji projekty wyznaczają trendy w wykorzystaniu mediów społecznościowych, contentu, gamingu czy influencerów, na które po prostu warto spojrzeć przed planowaniem własnych działań. Na szczególną uwagę zasługują kampanie nagrodzone złotem, dające odpowiedź na kluczowe post-covidowe pytanie: jak realnie pomagać społeczności, wiarygodnie budując swoją markę i jednocześnie dbając o wynik biznesowy organizacji.

– Rok 2021 upłynął pod znakiem przełomowych wzrostów branży digital, a efekt pierwszej fali pandemii został definitywnie zniwelowany. Mówi się, że wydatki reklamowe są papierkiem lakmusowym gospodarki, dlatego gdy cyfryzacja wielu branż przyspieszyła, reklama digitalowa również urosła w siłę. Przemiany, których jesteśmy świadkami, znalazły odzwierciedlenie w 15. edycji IAB MIXX Awards 2021 – konkursu, w którym co roku promujemy najlepsze dokonania na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych. Byliśmy równie szczęśliwi co zaskoczeni ogromną liczbą zgłoszeń – wpłynęło ich ponad 230 i jest to rekord w historii polskiej edycji konkursu. Za każde zgłoszenie chcemy ogromnie podziękować, przede wszystkim za Waszą kreatywność, świeże i nowatorskie pomysły oraz wybitnie wysoki poziom merytoryczny. Tym większe brawa należą się nagrodzonym. Zwyciężyć mimo tak licznej konkurencji to jeszcze większe osiągnięcie dla twórców kampanii. Z ogromnym optymizmem patrzymy na dalszy rozwój reklamy cyfrowej, a w ramach inspiracji do dalszych działań przekazujemy w Wasze ręce szóstą edycją naszego casebooka. – mówią Włodzimierz Schmidt i Robert Wielgo, Zarząd IAB Polska.

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym nagradzamy wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Konkurs adresujemy zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniamy według czterech kluczowych kryteriów: Strategia, Kreacja reklamowa, Wykonanie i wykorzystanie mediów, Rezultaty i ROI.
Naszym celem jako organizatorów jest to, aby IAB MIXX Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dlatego niezmiennie, dzięki obecności w jury najlepszych ekspertów na rynku, utrzymujemy wysoki poziom ocen zgłoszonych kampanii.

Wręczenie nagród piętnastej edycji IAB MIXX Awards odbyło się na uroczystej gali w grudniu 2021.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczyły 42 kampanie reklamowe (spośród ponad 230 zgłoszeń), które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii.

Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi case studies zwycięskich projektów!

OBEJRZYJ NAGRANIE Z GALI ROZDANIA NAGRÓD IAB MIXX AWARDS 2021:

Oficjalna strona konkursu: https://mixx-awards.pl/

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.