Premiera Casebook’a IAB MIXX Awards 2020. Poznaj od podszewki najlepsze kampanie ubiegłego roku

01/25/2021
Casebook IAB MIXX Awards 2020 już dostępny! Poznaj od podszewki najlepsze kampanie marketingowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2020. Możesz to zrobić wygodnie na stronie internetowej lub pobrać klasyczny Casebook w formacie PDF.

IAB MIXX Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym nagradzamy wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Konkurs adresujemy zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniamy według czterech kluczowych kryteriów: Strategia, Kreacja reklamowa, Wykonanie i wykorzystanie mediów, Rezultaty i ROI.
Naszym celem jako organizatorów jest to, aby IAB MIXX Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Dlatego niezmiennie, dzięki obecności w jury najlepszych ekspertów na rynku, utrzymujemy wysoki poziom ocen zgłoszonych kampanii.

Wręczenie nagród czternastej edycji IAB MIXX Awards  odbyło się w grudniu 2020. Nagrodzone kampanie  zaskakiwały świeżymi pomysłami i realizacjami, ale przede wszystkim odpowiadały na aktualne potrzeby konsumentów. Przedstawione w publikacji projekty wyznaczają trendy w wykorzystaniu mediów społecznościowych, contentu, gamingu czy influencerów, na które po prostu warto spojrzeć przed planowaniem własnych działań. Na szczególną uwagę zasługują kampanie nagrodzone złotem, dające odpowiedź na kluczowe post-covidowe pytanie: jak realnie pomagać społeczności, wiarygodnie budując swoją markę i jednocześnie dbając o wynik biznesowy organizacji.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi case studies zwycięskich projektów!

Czytaj także

Visa dołącza do programu QUALID

Visa dołącza do programu QUALID

Visa jest pierwszą marką, która przystąpiła do Programu poprawy jakości QUALID, a tym samym ubiega się o rolę pierwszego Ambasadora QUALID – tytułu, który zarezerwowany jest dla reklamodawców. QUALID to nowy program IAB Polska, który określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania, wpływające pozytywnie  na funkcjonowanie i wzrost zaufania do internetu jako skutecznego medium promocji.

Branże regulowane w social media: Branża alkoholowa

Branże regulowane w social media: Branża alkoholowa

Niewątpliwie regulacja dotycząca napojów alkoholowych uznawana jest za jedno z najbardziej rozbudowanych ograniczeń reklamy w prawie polskim. Wynika to z faktu, że ustawodawca różnicuje zasady prowadzenia reklamy, promocji oraz sponsoringu w zależności od zawartości alkoholu w danym napoju lub od jego rodzaju.
Zapraszamy do lektury artykułu pochodzącego z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.