Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

11/25/2021
Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem Grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS S.A.

Do pracy w nowej Grupie Roboczej zgłosili się przedstawiciele firm: ZPR, AMS, Meetrics, Hybrid.ai, SpicyMobile, Wiseglass, ABI, Dentsu, Ariadna – Ogólnopolski Panel Badawczy, Screen Network, GroupM, Media Group, Jet Line, Kantar, Gremi, IMS, Warexpo, Synergic, JCDecaux Airport Polska, Group One, Cyfrowy Polsat i Clear Channel.

– Branża digital out-of-home rozwija się bardzo dynamicznie. Rozwiązania technologiczne znane ze świata reklamy internetowej wkroczyły do tego segmentu już jakiś czas temu, a pandemia koronawirusa pokazała, jak ważną rolę nośniki cyfrowe pełnią nie tylko w przestrzeni miejskiej, ale również w działaniach reklamodawców. Dzięki czerpaniu doświadczeń i know-how ze świata reklamy internetowej, trend ten nie tylko nie wygaśnie, ale będzie rósł w siłę. To doskonały moment, aby w ramach nowej Grupy Roboczej przedyskutować wyzwania, problemy oraz potencjał tej branży, a przede wszystkim utrzymać jej dynamiczny rozwój w Polsce. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

W pierwszej kolejności Grupa planuje usystematyzować pojęcia oraz struktury rynku digital out-of-home.

– Digital out-of-home to jedno z najmłodszych mediów na rynku reklamowym. Niemniej jego udział w wydatkach reklamowych rok do roku bardzo dynamicznie rośnie. Dzieje się tak nie tylko za sprawą budżetów przeznaczanych na ten kanał, ale także ze względu na ogromne inwestycje poczynione przez dostawców powierzchni. Jako środowisko uznaliśmy, że to dobry moment, aby wspólnie zadbać o edukację rynku w zakresie digital out-of-home. Chcemy, by nasza Grupa stanowiła platformę do współpracy i komunikacji, a także miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących rynek digital out-of-home w Polsce – mówi Radosław Gołąb, szef Grupy Digital OOH, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS S.A.

Do prac w ramach Grupy Roboczej Digital OOH zapraszamy wszystkie firmy członkowskie IAB Polska oraz firmy zainteresowane poruszaną tematyką, które chciałyby mieć wkład w rozwój tej branży w Polsce.
Więcej o Grupach Roboczych IAB Polska >>

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Patronat IAB Polska: Legaltech Forum 11 kwietnia w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie #LegalTech Forum 2024! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

Weź udział w badaniu “Firma jako marka”

W imieniu organizatorów zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu “Firma jako marka” mającym na celu wzajemne zrozumienie i zbadanie potrzeb między biznesem, a branżą marketingową.