Powstała nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB Polska

11/25/2021
Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem Grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS S.A.

Do pracy w nowej Grupie Roboczej zgłosili się przedstawiciele firm: ZPR, AMS, Meetrics, Hybrid.ai, SpicyMobile, Wiseglass, ABI, Dentsu, Ariadna – Ogólnopolski Panel Badawczy, Screen Network, GroupM, Media Group, Jet Line, Kantar, Gremi, IMS, Warexpo, Synergic, JCDecaux Airport Polska, Group One, Cyfrowy Polsat i Clear Channel.

– Branża digital out-of-home rozwija się bardzo dynamicznie. Rozwiązania technologiczne znane ze świata reklamy internetowej wkroczyły do tego segmentu już jakiś czas temu, a pandemia koronawirusa pokazała, jak ważną rolę nośniki cyfrowe pełnią nie tylko w przestrzeni miejskiej, ale również w działaniach reklamodawców. Dzięki czerpaniu doświadczeń i know-how ze świata reklamy internetowej, trend ten nie tylko nie wygaśnie, ale będzie rósł w siłę. To doskonały moment, aby w ramach nowej Grupy Roboczej przedyskutować wyzwania, problemy oraz potencjał tej branży, a przede wszystkim utrzymać jej dynamiczny rozwój w Polsce. – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

W pierwszej kolejności Grupa planuje usystematyzować pojęcia oraz struktury rynku digital out-of-home.

– Digital out-of-home to jedno z najmłodszych mediów na rynku reklamowym. Niemniej jego udział w wydatkach reklamowych rok do roku bardzo dynamicznie rośnie. Dzieje się tak nie tylko za sprawą budżetów przeznaczanych na ten kanał, ale także ze względu na ogromne inwestycje poczynione przez dostawców powierzchni. Jako środowisko uznaliśmy, że to dobry moment, aby wspólnie zadbać o edukację rynku w zakresie digital out-of-home. Chcemy, by nasza Grupa stanowiła platformę do współpracy i komunikacji, a także miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących rynek digital out-of-home w Polsce – mówi Radosław Gołąb, szef Grupy Digital OOH, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS S.A.

Do prac w ramach Grupy Roboczej Digital OOH zapraszamy wszystkie firmy członkowskie IAB Polska oraz firmy zainteresowane poruszaną tematyką, które chciałyby mieć wkład w rozwój tej branży w Polsce.
Więcej o Grupach Roboczych IAB Polska >>

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.