Potrzebujemy Twojej opinii na temat reklamy cyfrowej! Weź udział w szybkim sondażu.

09/26/2023
IAB Polska realizuje badanie mające na celu poprawę jakości reklamy cyfrowej w Polsce, dlatego zapraszamy do udziału w krótkiej ankiecie uzupełniającej wiedzę o opinii rynku w obszarach: brand safety, viewability, programmatic oraz ad fraudu.

Ankieta zawiera 3 krótkie pytania, a jej wypełnienie zajmie niecałą minutę. Ankieta jest aktywna tylko przez 4 dni – do piątku, 29 września.

Do udziału w badaniu zapraszamy przedstawicieli:

  • Agencji reklamowych/mediowych
  • Wydawców/sieci reklamowych/dostawców powierzchni reklamowej
  • Dostawców technologii
  • Reklamodawców

WEŹ UDZIAŁ >

Dziękujemy za wsparcie! 

Badanie jakości reklamy cyfrowej IAB Poska jest związane z programem QUALID i dotyczy opinii rynku interaktywnego na temat reklamy online – postrzegania i stosowania różnego rodzaju narzędzi komunikacji cyfrowej. Jest to unikalna okazja dla reklamodawców, dostawców powierzchni, pośredników, agencji oraz dostawców technologii, aby przyczynić się do poprawy jakości reklamy internetowej. Celem jest zobrazowanie sposobu postrzegania zagadnień związanych z jakością w reklamie cyfrowej oraz to, w jakim stopniu poszczególne elementy ekosystemu reklamowego wpływają na działania reklamowe każdej strony rynku. 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.