Potrzebujemy Twojej opinii na temat reklamy cyfrowej! Weź udział w szybkim sondażu.

09/26/2023
IAB Polska realizuje badanie mające na celu poprawę jakości reklamy cyfrowej w Polsce, dlatego zapraszamy do udziału w krótkiej ankiecie uzupełniającej wiedzę o opinii rynku w obszarach: brand safety, viewability, programmatic oraz ad fraudu.

Ankieta zawiera 3 krótkie pytania, a jej wypełnienie zajmie niecałą minutę. Ankieta jest aktywna tylko przez 4 dni – do piątku, 29 września.

Do udziału w badaniu zapraszamy przedstawicieli:

  • Agencji reklamowych/mediowych
  • Wydawców/sieci reklamowych/dostawców powierzchni reklamowej
  • Dostawców technologii
  • Reklamodawców

WEŹ UDZIAŁ >

Dziękujemy za wsparcie! 

Badanie jakości reklamy cyfrowej IAB Poska jest związane z programem QUALID i dotyczy opinii rynku interaktywnego na temat reklamy online – postrzegania i stosowania różnego rodzaju narzędzi komunikacji cyfrowej. Jest to unikalna okazja dla reklamodawców, dostawców powierzchni, pośredników, agencji oraz dostawców technologii, aby przyczynić się do poprawy jakości reklamy internetowej. Celem jest zobrazowanie sposobu postrzegania zagadnień związanych z jakością w reklamie cyfrowej oraz to, w jakim stopniu poszczególne elementy ekosystemu reklamowego wpływają na działania reklamowe każdej strony rynku. 

Czytaj także

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Patronat IAB: wyniki XXI badania SARE

Choć 66% konsumentów narzeka na nadmiar reklam, dobrze przygotowane newslettery wciąż sprzedają. Z XXI raportu SARE „Komunikacja marketingowa w epoce cyfrowego przeciążenia” wynika, że 60,3% badanych zrobiło w ostatnim miesiącu przynajmniej jeden zakup online po otrzymaniu komunikatu marketingowego. Badanie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.