Potrzebujemy Twojej opinii na temat reklamy cyfrowej! Weź udział w szybkim sondażu.

09/26/2023
IAB Polska realizuje badanie mające na celu poprawę jakości reklamy cyfrowej w Polsce, dlatego zapraszamy do udziału w krótkiej ankiecie uzupełniającej wiedzę o opinii rynku w obszarach: brand safety, viewability, programmatic oraz ad fraudu.

Ankieta zawiera 3 krótkie pytania, a jej wypełnienie zajmie niecałą minutę. Ankieta jest aktywna tylko przez 4 dni – do piątku, 29 września.

Do udziału w badaniu zapraszamy przedstawicieli:

  • Agencji reklamowych/mediowych
  • Wydawców/sieci reklamowych/dostawców powierzchni reklamowej
  • Dostawców technologii
  • Reklamodawców

WEŹ UDZIAŁ >

Dziękujemy za wsparcie! 

Badanie jakości reklamy cyfrowej IAB Poska jest związane z programem QUALID i dotyczy opinii rynku interaktywnego na temat reklamy online – postrzegania i stosowania różnego rodzaju narzędzi komunikacji cyfrowej. Jest to unikalna okazja dla reklamodawców, dostawców powierzchni, pośredników, agencji oraz dostawców technologii, aby przyczynić się do poprawy jakości reklamy internetowej. Celem jest zobrazowanie sposobu postrzegania zagadnień związanych z jakością w reklamie cyfrowej oraz to, w jakim stopniu poszczególne elementy ekosystemu reklamowego wpływają na działania reklamowe każdej strony rynku. 

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!