PORTALL dołącza do IAB Polska

04/23/2025
Do IAB Polska dołącza PORTALL - kreatywna agencja influencerska, która odkrywa i reprezentuje wyrazistych liderów opinii.

Wykorzystując  talent twórców, PORTALL wspiera marki w budowaniu zaangażowania, społeczności i znaczenia. Rozumie potrzeby twórców, cele strategiczne marek oraz współczesne oczekiwania odbiorców. PORTALL powstał, by tworzyć nowy wymiar komunikacji między twórcami a markami.

PORTALL AGENCY to nowa przestrzeń, która naturalnie łączy świat marek i twórców. Przez lata działaliśmy jako Ekipa Management, realizując kampanie i projekty influencerskie. Dziś, jako osobny brand, pomagamy markom i twórcom odnaleźć wspólny język, tworząc współprace, które zostają w popkulturze na dłużej. PORTALL powstał z doświadczeń, rozmów i potrzeb rynku  – mówi Michalina Staniec, Managing Director PORTALL AGENCY / Board Member Ekipa Management Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

Sztuczna inteligencja w Meta Ads, automatyzacja kampanii Google, działania omnichannel, performance na marketplace’ach, synergia SEO i PPC, rola danych własnych, a do tego kilkanaście case studies z rynku polskiego – najnowszy SEMbook 2025 to najbardziej aktualne kompendium wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach i kampaniach digitalowych.