Porozumienie IAB Polska z Uniwersytetem SWPS w sprawie kierunku Prawo w Biznesie

01/31/2022
21 stycznia Dziekan Wydziału Prawa w Warszawie prof. Adam Bodnar podpisał w imieniu Uniwersytetu SWPS porozumienie z przedstawicielami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – Włodzimierzem Schmidtem oraz Robertem Wielgo.

Porozumienie związane jest z modyfikacjami programu studiów kierunku Prawo w Biznesie. Jest to wyjątkowy kierunek studiów, który łączy wiedzę o prawnych aspektach prowadzenia działalności biznesowej z kompetencjami menedżerskimi. Kształci specjalistów w zakresie regulacji prawnych obrotu gospodarczego oraz organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstw. Jako uzupełnienie podstawowej wiedzy o prawnej obsłudze firm, twórcy kierunku oferują zajęcia z zarządzania konfliktem i prowadzenia negocjacji. Na ostatnim roku studenci wybierają przedmioty o tematyce prawniczej ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii lub z zakresu praktyki biznesowej. – tłumaczy prof. Adam Bodnar, Dziekan Wydziału Prawa, Uniwersytet SWPS.

Współpraca będzie dotyczyć w szczególności wspierania inicjatyw o charakterze edukacyjnym, w tym rozpoznawania aktualnych trendów w sferze kształcenia oraz identyfikowania potrzeb rynku pracy, z uwzględnieniem specyfiki branży internetowej i nowych technologii. Ponadto IAB Polska i Uniwersytet SWPS przewidują wspólne organizowanie spotkań, konferencji, wykładów, a także współpracę w ramach projektów naukowych.

– Ogromnie cieszymy się z nawiązania ścisłej współpracy w obszarze wymiany doświadczeń i informacji z Uniwersytetem SWPS. Serdecznie zapraszamy wszystkich studentów Wydziału Prawa zainteresowanych realizacją praktyk w naszej organizacji. – dodaje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Szczegółowe informacje o kierunku Prawo w Biznesie prowadzonym na SWPS znajdują TUTAJ.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.