Porozumienie IAB Polska z Uniwersytetem SWPS w sprawie kierunku Prawo w Biznesie

01/31/2022
21 stycznia Dziekan Wydziału Prawa w Warszawie prof. Adam Bodnar podpisał w imieniu Uniwersytetu SWPS porozumienie z przedstawicielami Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – Włodzimierzem Schmidtem oraz Robertem Wielgo.

Porozumienie związane jest z modyfikacjami programu studiów kierunku Prawo w Biznesie. Jest to wyjątkowy kierunek studiów, który łączy wiedzę o prawnych aspektach prowadzenia działalności biznesowej z kompetencjami menedżerskimi. Kształci specjalistów w zakresie regulacji prawnych obrotu gospodarczego oraz organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstw. Jako uzupełnienie podstawowej wiedzy o prawnej obsłudze firm, twórcy kierunku oferują zajęcia z zarządzania konfliktem i prowadzenia negocjacji. Na ostatnim roku studenci wybierają przedmioty o tematyce prawniczej ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii lub z zakresu praktyki biznesowej. – tłumaczy prof. Adam Bodnar, Dziekan Wydziału Prawa, Uniwersytet SWPS.

Współpraca będzie dotyczyć w szczególności wspierania inicjatyw o charakterze edukacyjnym, w tym rozpoznawania aktualnych trendów w sferze kształcenia oraz identyfikowania potrzeb rynku pracy, z uwzględnieniem specyfiki branży internetowej i nowych technologii. Ponadto IAB Polska i Uniwersytet SWPS przewidują wspólne organizowanie spotkań, konferencji, wykładów, a także współpracę w ramach projektów naukowych.

– Ogromnie cieszymy się z nawiązania ścisłej współpracy w obszarze wymiany doświadczeń i informacji z Uniwersytetem SWPS. Serdecznie zapraszamy wszystkich studentów Wydziału Prawa zainteresowanych realizacją praktyk w naszej organizacji. – dodaje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Szczegółowe informacje o kierunku Prawo w Biznesie prowadzonym na SWPS znajdują TUTAJ.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.