Porozumienie dostawców usług medialnych ws. udogodnień w VOD i audycjach dla dzieci

03/11/2022
Trwają prace związane z wdrożeniem znowelizowanej ustawy o Radiofonii i Telewizji implementującej Dyrektywę Audiowizualną. Jej efektem jest wprowadzenie szeregu nowych zasad i obowiązków nakładanych na nadawców, dostawców audiowizualnych usług na żądanie czy platformy udostępniania wideo związanych m.in. z ochroną małoletnich i dostępnością usług dla osób z niepełnosprawnością wzroku lub słuchu.

Część z nowych obowiązków dookreślona i uzupełniona jest poprzez samoregulację rynkową, którą wypracowały podmioty rynkowe zrzeszone w ZPPM Lewiatan i IAB Polska. Wypracowane porozumienie zostało pozytywnie przyjęte przez KRRiT. Decyzją Zarządu Porozumienie obowiązuje od 1 marca br.

Otwieramy tym samym listę podmiotów (nadawców i dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie) chętnych do włączenia się i podpisania porozumienia. Zapraszamy do przesyłania „Oświadczenia o woli przystąpienia”, które stanowi załącznik do Porozumienia na adres: m.bublewicz@iab.org.pl 

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.