Poradnik Programmatic IAB Polska. Pobierz najnowszą publikację!

11/09/2022
Poradnik Programmatic IAB Polska to kompleksowa, ponad 100-stronicowa publikacja IAB Polska. W 26 artykułach eksperci z Grupy Roboczej Programmatic szczegółowo wyjaśniają, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych.

Wartość rynku reklamy programatycznej niezmiennie rośnie. Z najnowszej edycji badania IAB/PwC AdEx wynika, że w 2021 roku w Polsce wydatki na ten model zakupu stanowiły już 23% wydatków na reklamę online ogółem, a blisko 50% wydatków na reklamę display (w  tym wideo), odnotowując 25,3% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. 

Jednocześnie w kolejnych latach można spodziewać się dalszych corocznych dwucyfrowych wzrostów inwestycji w ten model zakupu. W związku z powyższym wzrasta nie tylko zapotrzebowanie na wiedzę z tego tematu, ale także konieczność standaryzacji i zapewnienia bezpieczeństwa reklamy programmatic.

Jako Grupa Robocza Programmatic IAB Polska chcemy dzięki  Poradnikowi przybliżyć jego odbiorcom, czym jest i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Na blisko 100 stronach przedstawiliśmy zarówno zagadnienia techniczne, sposoby realizacji działań, przykłady faktycznych kampanii, jak i  systemowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa – komentuje Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska

Zapraszamy do pobrania publikacji!

Obejrzyj nagranie webinaru towarzyszącego premierze Poradnika, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiali o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.