Pomóż kształtować przyszłość addressability i pomiaru w Europie – weź udział w badaniu IAB Europe!

08/20/2025
Zapraszamy ekspertów w zakresie addressability i pomiaru z całego ekosystemu reklamy cyfrowej do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami w nowym badaniu branżowym prowadzonym przez IAB Europe.

Krótka ankieta została opracowana przez naszą Grupę Roboczą ds. Addressability & Measurment w celu lepszego zrozumienia, jak rozwiązania pomiarowe oraz addressability  są obecnie wdrażane w Europie.

Wypełnij ankietę tutaj >> 

Badanie skierowane jest do:

  • reklamodawców,

  • agencji,

  • wydawców,

  • dostawców technologii.

Celem ankiety jest zbadanie: 

  • aktualnego stosowania rozwiązań addressability i pomiarowych,

  • postrzeganej wartości i korzyści,

  • barier we wdrażaniu i implementacji.

Dlaczego warto wziąć udział?

Twoja opinia przyczyni się do zdobycia kluczowej wiedzy branżowej, która pomoże:

  • kształtować przyszłe wytyczne branżowe,

  • wspierać działania na rzecz standaryzacji,

  • inicjować współpracę mającą na celu zwiększenie przejrzystości i skuteczności mediów addressable.

Wypełnienie ankiety zajmie mniej niż 10 minut, a Twój wkład pomoże całej branży wspólnie się rozwijać.

Badanie trwa do 12 września 2025. 

Wypełnij ankietę tutaj >> 

Czytaj także

TIVIO Studio nową firmą członkowską IAB Polska

TIVIO Studio nową firmą członkowską IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza TIVIO Studio – innowacyjny europejski startup medialno-technologiczny, specjalizujący się w dystrybucji treści wideo i narzędziach dla twórców, nadawców i operatorów, działający na kilku rynkach.