Krótka ankieta została opracowana przez naszą Grupę Roboczą ds. Addressability & Measurment w celu lepszego zrozumienia, jak rozwiązania pomiarowe oraz addressability są obecnie wdrażane w Europie.
Badanie skierowane jest do:
-
reklamodawców,
-
agencji,
-
wydawców,
-
dostawców technologii.
Celem ankiety jest zbadanie:
-
aktualnego stosowania rozwiązań addressability i pomiarowych,
-
postrzeganej wartości i korzyści,
-
barier we wdrażaniu i implementacji.
Dlaczego warto wziąć udział?
Twoja opinia przyczyni się do zdobycia kluczowej wiedzy branżowej, która pomoże:
-
kształtować przyszłe wytyczne branżowe,
-
wspierać działania na rzecz standaryzacji,
-
inicjować współpracę mającą na celu zwiększenie przejrzystości i skuteczności mediów addressable.
Wypełnienie ankiety zajmie mniej niż 10 minut, a Twój wkład pomoże całej branży wspólnie się rozwijać.
Badanie trwa do 12 września 2025.