To projekt, w którym technologia i AI zostały wykorzystane do stworzenia głęboko poruszającego doświadczenia, został uznany za wyjątkowe osiągnięcie kreatywne, wyznaczające nowe standardy w europejskiej komunikacji cyfrowej.
Nagroda Grand Prix europejskiej edycji MIXX Awards została wręczona podczas uroczystej gali 27.11.2025 r. To jeden z najważniejszych konkursów w europejskiej branży digital marketingu, organizowany przez IAB Europe. Nagrody przyznawane są kampaniom łączącym kreatywność, skuteczność oraz innowacyjne wykorzystanie narzędzi i technologii cyfrowych. Jurorzy – przedstawiciele wiodących globalnych agencji, platform i marek – oceniają projekty pod kątem strategii, kreacji, integracji mediów oraz mierzalnych rezultatów.
Kampania „Saving the voice of ghetto” zdobyła również dwie nagrody główne w kategoriach:
-
Digital Audio
-
Digital Audio Advertising
To kolejny ważny sukces tej kampanii – w ubiegłym roku projekt zdobył Best in Show w polskiej edycji IAB MIXX Awards 2024.
Szczegółowe sase study projektu możesz przeczytać tutaj >>
Spot na temat kampanii obejrzyjsz natomiast tutaj >>
Gratulujemy!
W gronie laureatów European MIXX Awards 2025 znalazła się także kolejna kampania z Polski:
-
“Disappointment? The main job after 50″ Olx Poland przygotowana przez Przestrzeń Agency i OLX Poland, która zdobyła brąz w kategorii Cross-Platform Synergy
Dodatkowo nominowane do nagród były także:
- Kampania Decathlon Work-Sport-Balance przygotowana przez Przestrzeń Sp.z.o.o i Decathlon Polska w kategorii Cross-Platform Synergy
- Kampania Give 1.5% of yourself przygotowana przez Saatchi & Saatchi Poland i FundacjęRak’n’Roll w kategorii Social Impact / NGO / Non-Profit
GRATULUJEMY! Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.
Przypominamy, że kilka dni temu przyznaliśmy także polskie nagrody IAB MIXX Awards 2025. Pełna lista zwycięzców TUTAJ>>




