Polska kampania z Grand Prix MIXX Awards Europe 2025

11/28/2025
Podczas tegorocznej gali MIXX Awards Europe 2025 najwyższe wyróżnienie – Grand Prix – trafiło do kampanii „Saving the Voice of the Ghetto”, przygotowanej przez Saatchi & Saatchi Poland dla POLIN – Muzeum Historii Żydów Polskich.

To projekt, w którym technologia i AI zostały wykorzystane do stworzenia głęboko poruszającego doświadczenia, został uznany za wyjątkowe osiągnięcie kreatywne, wyznaczające nowe standardy w europejskiej komunikacji cyfrowej.

Nagroda Grand Prix europejskiej edycji MIXX Awards została wręczona podczas uroczystej gali 27.11.2025 r. To jeden z najważniejszych konkursów w europejskiej branży digital marketingu, organizowany przez IAB Europe. Nagrody przyznawane są kampaniom łączącym kreatywność, skuteczność oraz innowacyjne wykorzystanie narzędzi i technologii cyfrowych. Jurorzy – przedstawiciele wiodących globalnych agencji, platform i marek – oceniają projekty pod kątem strategii, kreacji, integracji mediów oraz mierzalnych rezultatów.

Kampania „Saving the voice of ghetto” zdobyła również dwie nagrody główne w kategoriach:

  • Digital Audio 

  • Digital Audio Advertising 

To kolejny ważny sukces tej kampanii – w ubiegłym roku projekt zdobył Best in Show w polskiej edycji IAB MIXX Awards 2024.

Szczegółowe sase study projektu możesz przeczytać tutaj >>

Spot na temat kampanii obejrzyjsz natomiast tutaj >>

Gratulujemy! 

W gronie laureatów European MIXX Awards 2025 znalazła się także kolejna kampania z Polski:

Dodatkowo nominowane do nagród były także:

  • Kampania Decathlon Work-Sport-Balance przygotowana przez Przestrzeń Sp.z.o.o i Decathlon Polska w kategorii Cross-Platform Synergy
  • Kampania Give 1.5% of yourself przygotowana przez Saatchi & Saatchi Poland i FundacjęRak’n’Roll w kategorii Social Impact / NGO / Non-Profit

GRATULUJEMY! Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Przypominamy, że kilka dni temu przyznaliśmy także polskie nagrody IAB MIXX Awards 2025. Pełna lista zwycięzców TUTAJ>>

Czytaj także

Wysyp złotych statuetek na IAB MIXX Awards 2025. Zobacz, kto zwyciężył w digitalu!

Wysyp złotych statuetek na IAB MIXX Awards 2025. Zobacz, kto zwyciężył w digitalu!

W tym roku Jury konkursu IAB MIXX Awards 2025 przyznało wyjątkowo dużo, bo aż 9 złotych statuetek za najlepsze kampanie digital ostatniego roku. Tytuł „Best in Show” powędrował do kampanii „Emerytura jest bliżej, niż myślisz” zrealizowanej przez ING Bank Śląski, GONG i MullenLowe Media. Nie zabrakło nagród dla dwóch wybitnych osobowości branży internetowej. Sprawdź, kto zwyciężył w digitalu w 2025 roku!

Uwaga! Attention zmienia zasady gry. Najnowszy raport IAB Polska

Uwaga! Attention zmienia zasady gry. Najnowszy raport IAB Polska

Nowy raport IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry” wydany w listopadzie br. wyraźnie wskazuje, że branża marketingowa coraz częściej traktuje uwagę odbiorcy jako wiarygodny wskaźnik badawczy, a także jako realną walutę w świecie reklamy cyfrowej.