Inicjatywa ma na celu sprawdzenie, czy pewne zjawiska społeczne zauważalne są w większej liczbie organizacji i czy istnieje podstawa do prowadzenia dalszych analiz w różnych sektorach.
Ankieta jest całkowicie anonimowa, zarówno od strony osób ją wypełniających jak i organizacji, których dotyczy. Wspiera ją Fundacja Stocznia, która udostępniła swoje narzędzia służące do zbierania danych.
Ankieta jest całkowicie anonimowa, zarówno od strony osób ją wypełniających jak i organizacji, których dotyczy. Wspiera ją Fundacja Stocznia, która udostępniła swoje narzędzia służące do zbierania danych.
Badanie ma na celu przygotowanie raportu odnoszącego się do problemu, omawiającego wyniki przeprowadzonej ankiety oraz wskazującego dalsze kierunki pogłębionych badań w tym zakresie.
Badanie jest skierowane do organizacji (instytucji, przedsiębiorstw, NGOs, bez względu na wielkość, choć z racji badania obszaru komunikacji wewnętrznej, głównie średnich oraz dużych). Firmy nie będące członkami IAB Polska prosimy o kontakt z organizatorem w celu uzyskania dostępu do ankiety: konrad.ciesiolkiewicz@gmail.com.