Pobierz przewodnik po fraudach reklamowych IAB Europe!

12/09/2020
Nowa publikacja przygotowana przez ekspertów IAB Europe ma na celu podniesienie jakości i efektywności działań w ekosystemie reklamy cyfrowej. Guide to Ad Fraud to kompleksowe opracowanie rodziajów oszustw reklamowych oraz zbiór informacji, jak się przed nimi skutecznie bronić. Zapraszamy do pobrania!

Publikacja, przygotowana przez ekspertów z Grupy Zadaniowej ds. Jakości i Trasparentności IAB Europe, zawiera:

  • charakterystykę poszczególnych rodzajów fraudów w reklamie cyfrowej,
  • działania, jakie firmy weryfikujące podejmują w celu znanych i nowych rodzajów oszustw reklamowych we wszystkich kanałach,
  • wskazówki zarówno dla strony kupującej, jak i osób odpowiedzialnych za planowanie na temat tego, jak chronić się przed oszustwami w kampaniach, a tym samym wskazuje dobre praktyki w tym zakresie dla branży.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.