Pobierz przewodnik po fraudach reklamowych IAB Europe!

12/09/2020
Nowa publikacja przygotowana przez ekspertów IAB Europe ma na celu podniesienie jakości i efektywności działań w ekosystemie reklamy cyfrowej. Guide to Ad Fraud to kompleksowe opracowanie rodziajów oszustw reklamowych oraz zbiór informacji, jak się przed nimi skutecznie bronić. Zapraszamy do pobrania!

Publikacja, przygotowana przez ekspertów z Grupy Zadaniowej ds. Jakości i Trasparentności IAB Europe, zawiera:

  • charakterystykę poszczególnych rodzajów fraudów w reklamie cyfrowej,
  • działania, jakie firmy weryfikujące podejmują w celu znanych i nowych rodzajów oszustw reklamowych we wszystkich kanałach,
  • wskazówki zarówno dla strony kupującej, jak i osób odpowiedzialnych za planowanie na temat tego, jak chronić się przed oszustwami w kampaniach, a tym samym wskazuje dobre praktyki w tym zakresie dla branży.

Czytaj także

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.