Pobierz przewodnik po fraudach reklamowych IAB Europe!

12/09/2020
Nowa publikacja przygotowana przez ekspertów IAB Europe ma na celu podniesienie jakości i efektywności działań w ekosystemie reklamy cyfrowej. Guide to Ad Fraud to kompleksowe opracowanie rodziajów oszustw reklamowych oraz zbiór informacji, jak się przed nimi skutecznie bronić. Zapraszamy do pobrania!

Publikacja, przygotowana przez ekspertów z Grupy Zadaniowej ds. Jakości i Trasparentności IAB Europe, zawiera:

  • charakterystykę poszczególnych rodzajów fraudów w reklamie cyfrowej,
  • działania, jakie firmy weryfikujące podejmują w celu znanych i nowych rodzajów oszustw reklamowych we wszystkich kanałach,
  • wskazówki zarówno dla strony kupującej, jak i osób odpowiedzialnych za planowanie na temat tego, jak chronić się przed oszustwami w kampaniach, a tym samym wskazuje dobre praktyki w tym zakresie dla branży.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.