Publikacja została wzbogacona o wypowiedzi ekspertów zajmujących się markami z branż objętych ograniczeniami w reklamowaniu, a także komentarze prawników. Dzięki temu możemy zestawić teorię z praktyką oraz opiniami marketerów.Materiał skierowany jest do osób zajmujących się działaniami w kanałach digital, a w szczególności mediami społecznościowymi. Dokument nie ma charakteru prawnego. Natomiast wskazuje obszary, na które należy zwrócić szczególną uwagę, planując działania w mediach społecznościowych dla marek z branż regulowanych. Publikacja zawiera szczegółowe informacje dla regulacji w różnych kanałach social media dla branż:
- alkoholowej
- erotycznej
- gier i zakładów
- farmaceutycznej
- finansowej
- kosmetycznej
- spożywczej
- ubezpieczeniowej
- zbrojeniowej
Mamy nadzieję, że publikacja będzie nie tylko interesująca dla czytelników, ale również pomocna podczas aplikowania do firm z branż regulowanych i w procesach przetargowych. Zapraszamy do lektury!