Pobierz najnowszą publikację IAB Polska: Branże regulowane w social media

02/22/2021
Prezentujemy przewodnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał zawiera podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce.

Publikacja została wzbogacona o wypowiedzi ekspertów zajmujących się markami z branż objętych ograniczeniami w reklamowaniu, a także komentarze prawników. Dzięki temu możemy zestawić teorię z praktyką oraz opiniami marketerów.Materiał skierowany jest do osób zajmujących się działaniami w kanałach digital, a w szczególności mediami społecznościowymi. Dokument nie ma charakteru prawnego. Natomiast wskazuje obszary, na które należy zwrócić szczególną uwagę, planując działania w mediach społecznościowych dla marek z branż regulowanych. Publikacja zawiera szczegółowe informacje dla regulacji w różnych kanałach social media dla branż:

  • alkoholowej
  • erotycznej
  • gier i zakładów
  • farmaceutycznej
  • finansowej
  • kosmetycznej
  • spożywczej
  • ubezpieczeniowej
  • zbrojeniowej

Mamy nadzieję, że publikacja będzie nie tylko interesująca dla czytelników, ale również pomocna podczas aplikowania do firm z branż regulowanych i w procesach przetargowych. Zapraszamy do lektury!

Czytaj także

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją Wydziału Prawa i Administracji UŁ zaprasza do udziału 9 grudnia br. w seminarium naukowym „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act? Czy Unia Europejska potrafi wspierać innowacyjność, jednocześnie chroniąc prawa podstawowe?”. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – właściciel programu certyfikacji DIMAQ – nawiązał stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Nowe partnerstwo ma wzmocnić edukację cyfrową i wesprzeć przyszłych specjalistów w zdobywaniu aktualnej, praktycznej wiedzy dotyczącej marketingu cyfrowego i rynku mediów.