Pobierz najnowszą publikację IAB Polska: Branże regulowane w social media

02/22/2021
Prezentujemy przewodnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał zawiera podsumowanie regulacji przyjętych przez ustawodawcę w stosunku do branż regulowanych oraz zasad obowiązujących w poszczególnych mediach społecznościowych w Polsce.

Publikacja została wzbogacona o wypowiedzi ekspertów zajmujących się markami z branż objętych ograniczeniami w reklamowaniu, a także komentarze prawników. Dzięki temu możemy zestawić teorię z praktyką oraz opiniami marketerów.Materiał skierowany jest do osób zajmujących się działaniami w kanałach digital, a w szczególności mediami społecznościowymi. Dokument nie ma charakteru prawnego. Natomiast wskazuje obszary, na które należy zwrócić szczególną uwagę, planując działania w mediach społecznościowych dla marek z branż regulowanych. Publikacja zawiera szczegółowe informacje dla regulacji w różnych kanałach social media dla branż:

  • alkoholowej
  • erotycznej
  • gier i zakładów
  • farmaceutycznej
  • finansowej
  • kosmetycznej
  • spożywczej
  • ubezpieczeniowej
  • zbrojeniowej

Mamy nadzieję, że publikacja będzie nie tylko interesująca dla czytelników, ale również pomocna podczas aplikowania do firm z branż regulowanych i w procesach przetargowych. Zapraszamy do lektury!

Czytaj także

Patronat IAB Polska: E-commerce Trends Summit 2025

Patronat IAB Polska: E-commerce Trends Summit 2025

Czy social selling to zagrożenie dla Twojego e-commerce czy może jednak szansa na większe zyski? Jak AI i automatyzacja zmieniają doświadczenia zakupowe klientów? Czy właśnie widzimy koniec Google Search? Na te pytania poznamy odpowiedzi już 30 września 2025 r. na konferencji E-commerce Trends Summit 2025, nad którym IAB Polska objął patronat honorowy.